گلکسی Z Flip 3

گلکسی Z Flip 3 با روزی ۱۰۰ بار باز و بسته شدن، چند سال عمر می‌کند؟

طی آزمایشی فشرده برای سنجش عمر گلکسی Z Flip 3 مشخص شد که گوشی تاشو سامسونگ می‌تواند سال‌ها بدون خرابی باز و بسته شود.

در ابتدای ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو، کاستی‌های زیادی در ارتباط با این سری وجود داشت. یکی از چالش‌های مهم در این راه، ظاهر چین میانی نمایشگر و نگرانی‌هایی از بابت دوام این دستگاه‌ها بود. یکی از جنبه‌های تاثیرگذار در عمر گوشی‌های تاشو، تحمل باز و بسته شدن‌های متعدد است. اکنون با گذشت چند نسل به‌نظر می‌رسد که سامسونگ از این آزمون سربلند بیرون آمده و به گفته این غول کره‌ای، گوشی تاشو گلکسی Z Flip 3 این شرکت قادر است تا 200000 هزار بار تا شدن را تحمل کند.

اخیرا نتایج یک آزمایش در ارتباط با باز و بسته شدن گوشی تاشو Galaxy Z Flip 3 در معرض دید عموم قرار گرفت. پس از شش روز تست مداوم و قرارگیری گوشی در خاک و غبار و آب، پیش از مشاهده هر نقصی روی نمایشگر، گلکسی زد فلیپ 3 با موفقیت 352000 بار باز و بسته شد. بنابراین به طور میانگین اگر روزی 100 بار این گوشی را تا کنیم می‌تواند 10 سال عمر کند.

تست دوام زد فلیپ 3

در نهایت، پس از اینکه گلکسی Z Flip 3 بیش از 418503 بار تا شد و عمر کرد، نتوانست روند باز و بسته شدن عادی خود را حفظ کند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در توضیح طول عمر دستگاه تاشو خود محافظه کار عمل کرده، زیرا در واقع به‌نظر می‌رسد که این شرکت دوام گوشی خود را دست کم گرفته است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 در 11 آگوست 2021 عرضه شد و به تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام مجهز است. نمایشگر خارجی و داخلی این گوشی به ترتیب ابعادی معادل 1.9 و 6.7 اینچ دارند. طبق شایعات، نسل جدید این سری که گلکسی زد فلیپ 4 نام دارد، در ماه آگوست سال جاری وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*