چراغ مرموز دور دوربین گوشی Nothing Phone 1

چراغ مرموز دور دوربین گوشی Nothing Phone 1 چیست؟

تصاویری که از گوشی Nothing Phone 1 منتشر شده، چراغ مرموزی را دور دوربین آن و دو جای دیگر بدنه نشان می‌دهد. اما ماجرا چیست؟

همانطور که روز گذشته هم به آن اشاره کردیم، یک ماه دیگر شرکت ناتینگ قرار است از نخستین گوشی هوشمند خود رونمایی کند. کارل پی، هم بنیان‌گذار کمپانی وان پلاس که پس از به موفقیت رسیدن این برند چینی از آن جدا شد، حالا یک شرکت گوشی‌سازی به نام ناتینگ را تأسیس کرده و می‌خواهد با ارائه یک گوشی متفاوت به نام ناتینگ فون ۱، همه را حیرت زده کند.

چراغ مرموز دور دوربین گوشی Nothing Phone 1

روز گذشته یک عکس تبلیغاتی جدید از این گوشی منتشر شد که در آن قاب پشتی شفاف دستگاه به خوبی نمایان بود. این گوشی از طراحی مسطح مثل آیفون ۱۲ اپل برخوردار است، در حالی که خطوط آنتن، بدنه فلزی آن را تأیید می‌کنند. دکمه پاور روی سمت راست فریم این گوشی و کلیدهای تنظیم صدا روی سمت چپ آن تعبیه شده است. در زیر آن هم پورت USB-C به همراه اسپیکر و میکروفون حضور دارد. اما حالا تصویر دیگری از آن منتشر شده که یک چراغ مرموز را دور دوربین گوشی Nothing Phone 1 به نمایش می‌گذارد تا احساسات ما را برانگیزد. اما ماجرای این چراغ درخشان چیست؟

چراغ مرموز دور دوربین گوشی Nothing Phone 1

سه چراغ متفاوت در پشت قاب گوشی Nothing Phone 1 وجود دارد

اگرچه این چراغ خیلی جذاب به نظر می‌رسد، اما مشخص نیست آیا برای اطلاع رسانی نوتیفیکیشن‌های دریافتی روی گوشی تعبیه شده یا هدف دیگری دارد. ما پیش از این گوشی‌هایی از شرکت اوپو را دیده‌ایم که چراغ دور دوربین آن‌ها هنگام دریافت نوتیفیکیشن، شارژ گوشی یا اجرای یک بازی روشن می‌شد.

یکی دیگر از احتمالاتی که وجود دارد، این است که چراغ دور دوربین گوشی Nothing Phone 1 یک رینگ لایت است. ولی ما این مورد را رد می‌کنیم. چرا که این چراغ فقط در دور دوربین نیست. همانطور که در تصویر تبلیغاتی زیر هم می‌بینید، یک چراغ در طرف راست گوشی و یک چراغ دیگر هم در زیر قاب تعبیه شده است که هر سه روشن می‌شوند. به نظر می‌رسد ناتینگ می‌خواهد نخستین گوشی خود را کاملاً متفاوت از دیگر محصولات بازار ارائه کند و این چراغ‌ها می‌توانند هر کدام با هدف خاصی روشن شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*