لنز ایرانسل

لنز ایرانسل رویداد بررسی ابزارهای سئو را به شکل زنده پخش می‌کند

رویداد بررسی ابزارهای سئو در تاریخ 27 خرداد 1401 با هدف بررسی ابزارهای ایرانی و خارجی حوزه سئو به شکل زنده از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می‌شود.

رویداد بررسی ابزارهای سئو از ساعت 15 روز جمعه 27 خرداد 1401 با عنوان ترند تایم برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد بررسی ابزارهای ایرانی و خارجی حوزه سئو بوده و در آن فعالان حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ نیز حضور خواهند داشت. علاقه‌مندان می‌توانند از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل این رویداد را به شکل زنده مشاهده کنند.

پخش رویداد بررسی ابزارهای سئو از لنز ایرانسل

کاربران ایرانسلی لنز قادرند این رویداد را به شکل رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک با تعرفه تمام بهای اینترنت تماشا کنند. اپلیکیشن لنز به عنوان تلویزیون اینترنتی ایرانسل امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران بدون پرداخت هزینه، محتواها را دانلود کرده و در هر کجا که خواستند به موسیقی و آلبوم‌های جدید، کتاب‌های صوتی، پادکست، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی، برنامه‌های زنده تلویزیونی و مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند.

مواردی چون امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به لیست علاقه‌مندی و دسترسی راحت‌تر به آنها، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا 7 روز بعد از پخش زنده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین شده، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، دسترسی به فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی به عنوان امکانات اپلیکیشن لنز محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*