واچ فیس های جدید

واچ فیس های جدید watchOS 9 برای اپل واچ را در اینجا ببینید

سیستم‌عامل watchOS 9 اپل واچ با تعدادی واچ فیس جدید و هم‌چنین آپدیت نمونه‌های قبلی همراه شده که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

حتی بدون برنامه‌های جانبی واچ فیس، سیستم‌عامل WatchOS 9 اپل واچ از چهره‌ها و طرح‌های جدیدی برای کاربران این پلتفرم برخوردار خواهد بود. در ادامه با همه واچ فیس های جدید این نسخه و هم‌چنین نمونه‌های به‌روزرسانی شده آشنا می‌شویم.

با نصب نسخه بتای اولیه توسعه‌دهنده WatchOS 9 بر روی اپل واچ، می‌توان چهره‌های جدید ساعت را آزمایش کرد.

واچ فیس های جدید اپل واچ

Lunar

لونار

یکی از جذاب‌ترین پوسته‌های جدید watchOS 9، طرح Lunar است. این چهره جدید ارتباط بین تقویم میلادی و قمری را به تصویر می‌کشد. به گفته اپل، بخش ماه در بالای میدانی از ستاره‌های ظریف برجسته شده است.

شما می‌توانید بین تقویم‌های چینی، عبری یا اسلامی یک گزینه را انتخاب کنید. این تقویم در اطراف واچ فیس قرار می‌گیرد و با چرخاندن Digital Crown، هم‌زمان با حرکت نور در سطح ماه و تاریخ‌ها به دور ماه می‌چرخد.

این واچ فیس از چهار ویژگی در هر گوشه بهره می‌برد. تاریخ همیشه در پایین نمایش داده می‌‌شود و بنابراین نیازی به اشغال یکی از شکاف‌های اختصاصی این تم نیست. شخصی‌سازی پوسته Lunar بیش‌تر شامل گزینه‌های رنگی برای دست دوم و انتخاب بین طرح آنالوگ و دیجیتال برای روش تشخیص زمان در مرکز ساعت است.

Playtime

پلی تایم

برای القای چهره‌ای خوش‎ قلب به اپل واچ، پوسته جدید Playtime در watchOS 9 ارائه شده که حاصل همکاری میان اپل و هنر مشهور، جوی فولتون است.

این واچ فیس جدید دارای چهار شخصی است که روی صفحه معلق هستند. هر کاراکتر نیز به یکی از ارقام عددی در زمان فعلی شباهت دارد و پاهای کوچک آویزان آنها به صورت شناور تاب خورده و هنگام ضربه زدن با برگشت به عقب واکنش نشان می‌دهند. وقتی شخصیت‌ها به سمت موقعیت اصلی‌شان برمی‌گردند، به شیشه اپل واچ شما برخورد کرده و باعث می‌شوند تا چشم ما به آنها دوخته شوند.

اگر از اپل واچ خود با نمایشگر همیشه روشن استفاده می‌کنید، در اوقات بیکاری و کم شدن روشنایی، کاراکترها به خواب می‌روند. در این حالت صفحه تاریک شده و فقط کمی نور آبی مهتاب روی کاراکترهای چرت زده با چشمان بسته پخش می‌شوند. شخصی‌سازی این واچ فیس شامل انتخاب رنگ‌های پس‌زمینه است.

Metropolitan

متروپولیتن

یکی از واچ فیس های محبوب جدید، Metropolian نام دارد. این تم از ساعت‌های سنتی الهام گرفته و شبیه یک نمونه معمولی به‌نظر می‌رسد.

در این پوسته یک صورت دایره‌ای وجود دارد که در فواصل زمانی معین از تیک استفاده می‌کند. می‌توانید انتخاب کنید که هیچ شماره یا تعدادی از اعداد یا تمام 12 ساعت نمایش داده نشود. این صفحه دارای چهار نما بوده که ترکیبی از مرکز سفید، مرکز تیره، پس‌زمینه روشن یا تیره را شامل می‌شود و می‌توانید به غیر از آنها رنگ‌های مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید.

هنگامی‌که ساعت شما از خواب بیدار می‌شود، اعداد در این واچ فیس متحرک خواهند شد. در حالت خواب، آنها به شکل خطوطی چرخشی ظاهر می‌شوند تا ساعت را با بیدار شدن نشان دهند.

واچ فیس های به‌روز شده اپل واچ

برخی از تم‌هایی که اپل در watchOS 9 بهینه‌سازی کرده، شامل گرافیک بهبود یافته، انتخاب رنگ بیش‌تر و سایر پیشرفت‌ها هستند. به عنوان مثال، برخی از چهره‌ها اکنون برای اولین بار از ویژگی‌های جدیدی برای نمایش اطلاعات بیش‌تر برخوردار هستند.

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها نیز برای پوسته‌های Astronomy، Modular Compact، Portrait و X-Large ارائه شده‌اند.

Astronomy

واچ فیس ستاره شناسی

این چهره محبوب، تصاویر جدیدی را ارائه کرده که جزئیات بیش‌تری را نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد. در نسخه جدید این واچ فیس، زمین و ماه به شکلی باورنکردنی واقعی‌تر به‌نظر می‌رسند. برای مثال، قسمت تاریک زمین دارای نورهای کوچک و ریز در بخش‌های شلوغ‌تر است.

برای اولین بار، می‌توانید برای زمان فونت انتخاب کنید و یک نمای تصادفی بین زمین، ماه یا منظومه شمسی را تعیین کنید. ویژگی‌های دیگر نظیر توانایی چرخش سیاره با انگشت برای دیدن آن در طول زمان با چرخاندن تاج دیجیتال اپل واچ نیز هم‌چنان وجود دارند.

واچ فیس های Modular، Modular Compact و X-Large

واچ فیس های ماژولار

هر سه تم در نسخه watchOS 9 به‌روزرسانی شدند تا از رنگ‌های پس‌‌زمینه پشتیبانی کنند. اکنون می‌توانید از میان طیف وسیعی از این رنگ‌ها که اپل اضافه می‌کند، انتخاب خود را لحاظ کنید.

بنابراین اکنون به جای تک رنگ مشکی، پس‌زمینه این واچ فیس‌ها می‌توانند رنگین کمانی، تک رنگ یا گرادیان باشند. انتخاب رنگ‌ها نیز از میان قرمز، شبدری، آبی، نارنجی، نور ستاره، سبز و آبی قابل انتخاب است. این رنگ‌ها با کم شدن نور صفحه محو می‌شوند و آیکون‌ها و ویجت‌های روی صفحه نیز کمی رنگ می‌دهند.

Portrait

پرتره

واچ فیس پرتره پس از آپدیت، از چیزی بیش از چهره شما پشتیبانی می‌کند. اکنون سگ یا گربه شما نیز می‌توانند به عنوان چهره پرتره به این تم اضافه شوند. هم‌چنین در صورت تمایل می‌توانید عکس‌ها را برای رنگ‌آمیزی لایه‌های پس‌زمینه ویرایش کنید. این کار باعث تمرکز بیش‌تر روی سوژه می‌شود و به بیرون کشیدن آنها از پس‌زمینه کمک خواهد کرد.

وقتی تاج دیجیتال اپل واچ خود را بچرخانید، اندازه صورت حیوان خانگی شما در پس‌زمینه افزایش می‌یابد و جلوه عمق را بیش‌تر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*