فصل چهارم Stranger Things

فصل چهارم Stranger Things رکوردهای نتفلیکس را جابه‌جا کرد

همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، فصل چهارم Stranger Things – چیزهای عجیب آغاز درخشانی داشت و توانست رکوردشکنی کند.

فصل چهارم Stranger Things حالا محبوب‌ترین سریال انگلیسی‌زبان پلتفرم نتفلیکس است و توانسته رکوردهای پیشین را پشت‌سر بگذارد.

فصل جدید این سریال در 28 روز اول پخش، 781 میلیون ساعت تماشا شده است. رکورد قبلی در اختیار سریال بریجرتون بود که فصل اول آن در ماه اول، 625 میلیون ساعت تماشا شده بود. اگر سریال‌های خارجی‌زبان را هم در نظر بگیریم، استرنجر تینگز در رتبه‌ی دوم و تنها پشت سر بازی مرکب قرار می‌گیرد. در باب مقایسه، فصل دوم چیزهای عجیب در همین بازه‌ی زمانی، 427 میلیون ساعت و فصل سوم آن، 582 میلیون ساعت تماشا شده بود.

فصل چهارم Stranger Things

فصل چهارم در 7 روز اول، 335 میلیون ساعت تماشا شده است که یک رکورد حساب می‌آید و باز هم در صدر سریال‌های انگلیسی‌زبان این سرویس قرار می‌گیرد. البته که اینجا هم اگر سریال‌های خارجی‌زبان را در نظر بگیریم، بازی مرکب با 571 میلیون ساعت، جایگاه نخست را به خود اختصاص می‌دهد.

این فصل قرار است در دو بخش منتشر شود و در آن بازیگرانی همچون وینونا رایدر، دیوید هاربر، فین ولفهارد، میلی بابی براون، گیتن ماتارازو، کیلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، ناتالیا دایر و چارلی هیتون به ایفای نقش می‌پردازند. هفت قسمت ابتدایی هم‌اکنون در دسترس هستند و هفت قسمت بعدی در تاریخ «1 ژوئیه» (10 تیر) انتشار خواهند یافت.

فصل چهارم Stranger Things تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت و ساخت آن‌ چندین بار با تاخیر روبرو شد اما نتفلیکس در نهایت موفق شد تا فیلمبرداری و تولید آن را به پایان برساند. این فصل تا اینجا نقدهای مثبتی نیز دریافت کرده است و منتقدان، سکانس‌های اکشن، بازی بازیگران و فضاهای تاریک‌ و بزرگسالانه‌تر آن را تحسین کرده‌اند تا با 131 نقد، میانگین امتیاز 92 درصد را در وب‌سایت راتن‌تومیتوز برای خود به ثبت برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*