تریلر فصل چهارم وست ورلد

تریلر فصل چهارم وست ورلد را تماشا کنید

شبکه اچ‌بی‌او، تریلر فصل چهارم وست ورلد – Westworld را منتشر کرد و در ادامه می‌توانید لحظاتی جذاب از این فصل موردانتظار را تماشا کنید.

تریلر فصل چهارم وست ورلد بازگشت اد هریس و ایوان ریچل وود را تایید می‌کند و همچنین بازیگر جدید سریال، آریانا دبوز را نیز برای لحظاتی مشاهده خواهید کرد.

فصل سوم وست ورلد در ماه مه 2020 پخش شد و حالا پس از یک وقفه‌ی تقریبا دو ساله، فصل چهارم از راه رسیده است که پخش آن از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود. ریچل وود این بار نقش کریستینا را بازی می‌کند، در تریلر می‌توانید صدای او را بشنوید که می‌گوید: «این داستان یک دخترک است. هر روز صبح که بیدار می‌شود، بیشتر می‌بیند. اما در این دنیا یک مشکلی وجود دارد که تقصیر اوست».

همچنین بار دیگر با مرد سیاه‌پوش (اد هریس) ملاقات می‌کنیم که به یک دستگاه شکنجه‌ی پیشرفته متصل شده است و زنی مرموز او را تهدید می‌کند. در این ویدیو، تندی نیوتون را هم می‌توانید ببینید که دارد به یک چیز نامشخص نگاه می‌کند. هنوز مشخص نیست که آریانا دبوز چه نقشی را برعهده دارد اما صدایش را می‌توانید بشنوید که می‌گوید: «زمانش فرا رسیده به گونه‌ای تبدیل شویم که از ابتدا قرار بود». این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

تریلر فصل چهارم وست ورلد –  Westworld

به گفته‌ی هالیوود ریپورتر، فصل چهارم «یک سفر ماجراجویانه‌ی سیاه پیرامون سرنوشت موجودات خودآگاه» خواهد بود. این مجموعه در فصل‌های پیشین هم به موشکافی ذات و هویت انسان پرداخته بود و حالا باید دید آن‌ها این بار به چه مضامینی می‌پردازند.

از دیگر بازیگران فصل چهارم می‌توان به تسا تامپسون، لوک همسورث، آرون پال و آنجلا سارافیان اشاره کرد. همچنین جیمز مارسدن پس از یک فصل غیبت، در این فصل حضور پیدا خواهد کرد. فصل چهارم وست ورلد در تاریخ «26 ژوئن 2022» (5 تیر 1401) از شبکه‌ی اچ‌بی‌او و سرویس اچ‌بی‌او مکس پخش می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*