سری 8 اپل‌ واچ

هر چیزی که تاکنون از ساعت هوشمند اپل واچ سری 8 می‌دانیم

در این مطلب به مرور تمامی اطلاعات و شایعات منتشر شده از اپل واچ سری 8، شامل مشخصات، امکانات، تاریخ عرضه، قیمت و مدل‌ها می‌پردازیم.

اگرچه اپل واچ سری 7 آخرین نسخه فعلی گجت پوشیدنی اپل است، اما همیشه جایی برای ارتقا وجود دارد. مجموعه‌ای از بهبودها و به‌روزرسانی‌ها همان چیزی است که از سری 8 این ساعت هوشمند انتظار داریم. البته در این میان افرادی که به بازطراحی کامل نسخه جدید امیدوار هستند، احتمالا ناامید خواهند شد. انتظار می‌رود اپل از سری 8 ساعت Apple Watch خود در پایان سال 2022 رونمایی کند، در ادامه مروری داریم به هرآنچه تاکنون از ساعت هوشمند آینده اپل منتشر شده است.

هر آنچه از سری 8 اپل واچ می‌دانیم

نام

به‌احتمال فراوان و طبق سنت همیشگی، ساعت هوشمند جدید اپل با همان نام آشنا همراه خواهد شد. اگرچه این احتمال وجود دارد که اپل واچ های دیگری نیز معرفی شوند، اما عرضه سری 8 این گجت تقریبا قطعی است.

طراحی

پیش‌بینی طراحی نسل هشتم Apple Watch کمی مشکل است زیرا دو احتمال وجود دارد. در حالی‌که ممکن است این گجت پوشیدنی کاملا بی‌شباهت از نسخه قبل باشد، اما طبق شایعات سال گذشته، تصمیم اپل برای طراحی این نسل با اضلاع صاف به نتیجه نرسیده است. بنابراین زمزمه‌هایی وجود دارند که اپل امسال طراحی جدیدی بر روی نسل 8 اعمال نخواهد کرد.

اپل واچ سری 7

مدل‌ها

در حالی‌که تولید اپل واچ سری 8 پایه در این مرحله قطعی به‌نظر می‌رسد، می‌توانیم انتظار عرضه یک نسخه SE به‌روز شده را نیز داشته باشیم. در این میان، شایعاتی از معرفی اپل واچ اکسپلورر به عنوان نسخه مقاوم این ساعت هوشمند نیز به گوش می‌رسد. این مدل احتمالا برای محیط‌هایی طراحی می‌شود که برای نمونه‌های معمولی شکننده خواهد بود.

ابعاد اپل واچ سری 8

بر اساس دو نسخه اخیر، به‌نظر می‌رسد اپل واچ سری 8 نیز در دو قاب 41 و 45 میلی‌متری عرضه شود. اگرچه راس یانگ، تحلیل‌گر نمایشگر، احتمال داده که در کنار این دو سایز، یک قاب سوم ناشناخته با ابعادی جدید نیز می‌تواند این نسل را همراهی کند.

تراشه و اتصالات

اگرچه انتظار تغییر شگفت‌آوری در تراشه نسل آینده این گجت نیست، اما احتمال افزایش سرعت در آن وجود دارد. اپل با سری 7 Apple Watch در مقایسه با نسل 6 جهش عملکردی بزرگی نداشته، بنابراین می‌توان انتظار ارتقای پردازشی را در نسل آینده داشت.

هم‌چنین احتمالا اپل ساعت هوشمند بعدی خود را نیز به مانند سال‌های گذشته، با دو گزینه اتصال GPS و Cellular ارائه کند.

اپل واچ 7

امکانات اپل واچ سری 8

انتظار می‌رود اپل این بار نیز بر گسترش ویژگی‌های ردیابی سلامت تمرکز داشته باشد. پیش‌تر، مینگ چی کو از تحلیل‌گران حوزه فناوری به اضافه شدن سنسور دما اشاره کرده بود. در عین حال، گزارش‌های دیگری نیز نشان می‌دهند که ویژگی تشخیص تصادف خودرو ممکن است به اپل واچ سری 8 و آیفون 14 اضافه شوند.

طی یک سال گذشته شنیدیم که اپل می‌خواهد قابلیت ردیابی و تشخیص آپنه خواب را به اپل واچ آینده اضافه کند، اگرچه قبلا شایعاتی مبنی بر اضافه شدن این ویژگی به سری 8 وجود نداشت.

گفته می‌شود که این غول فناوری دوباره در حال کار بر روی ویژگی ارتباط ماهواره‌ای در محصولات آینده و احتمالا Apple Watch Series 8 است. قابلیت مذکور به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت خارج شدن از دسترسی شبکه مخابراتی، پیام‌های کوتاه اضطراری ارسال کنند.

مارک گورمن از نویسندگان بلومبرگ در ماه آوریل گفت:

از زمانی که گزارش دادیم این ویژگی در حال اضافه شدن به آیفون است، شنیدیم که اپل واچ نیز قرار است این قابلیت را در سال جاری یا 2023 دریافت کند. چه در آیفون یا اپل واچ، این فناوری جایگزینی برای ارتباطات ماهواره‌ای دستی با ویژگی‌های مشابه است.

قیمت

پیش‌بینی قیمت‌گذاری این سری به دلایلی مختلف دشوار است، به‌خصوص با وجود شرایط اقتصادی خاصی که ایالات متحده و جهان در آن قرار دارند. اگر این شرکت به قیمت سری 7 ساعت هوشمند خود پایبند باشد، می‌توان این انتظار را داشت که قیمت نسل هشتم در نسخه 41 میلی‌متر از 399 دلار و برای 45 میلی‌متر از 429 دلار شروع شود و بسته به انواع و گزینه‌های قاب، افزایش یابد.

تاریخ عرضه

ما هنوز به‌طور قطع از تاریخ انتشار سری 8 اپل واچ مطلع نیستیم، اما بر اساس سال گذشته که سری 7 در تاریخ 14 سپتامبر معرفی و در 15 اکتبر عرضه شد، می‌توان انتظار تکرار این الگو را در سال جاری نیز داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*