دانگ فنگ نصر E70

دانگ فنگ نصر E70 ؛ اولین خودرو برقی ملی کشور مصر است

دانگ فنگ نصر E70 به عنوان اولین خودرو برقی ملی کشور مصر به زودی روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت النصر موتورز که از خودروسازان باسابقه مصر محسوب می‌شود با مونتاژ خودروهای معروفی چون فیات و زاستاوا توانسته سهم زیادی از بازار مصر را به خود اختصاص دهد. این شرکت اکنون طی همکاری با شرکت دانگ فنگ موتور قصد دارد اولین خودرو برقی خود با نام نصر E70 را به بازار عرضه کند.

مشخصات دانگ فنگ نصر E70

دانگ فنگ نصر E70

دانگ فنگ نصر E70 با 58 درصد داخلی‌سازی به تولید خواهد رسید و آمار تولید آن در سال نیز حدود 25 هزار دستگاه خواهد بود. همچنین این خودرو اگر بتواند در بازار مصر فروش خوبی را به ثبت برساند، صادرات آن نیز در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت.

شرکت النصر موتورز برای اولین خودرو برقی خود یک پیشرانه برقی با قدرت 147 اسب بخار را در نظر گرفته است. همچنین حداکثر سرعت این خودرو نیز 150 کیلومتر بر ساعت بوده و با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافت حدود 400 تا 500 کیلومتر را طی کند.

دانگ فنگ نصر E70

از سیستم‌های ایمنی این خودرو برقی می‌توان به سیستم تشخیص نقطه کور، سیستم کمکی کنترل خودرو در سربالایی، سیستم کنترل کشش، دستیار ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیکی و سیستم ترمز ضد قفل اشاره کرد.

همچنین نصر E70 از امکاناتی چون دوربین 360 درجه برای نمایش اطراف، سیستم تهویه مطبوع با تکنولوژی پلاسما و نمایشگر لمسی بزرگ بهره می‌برد، مالکان این خودرو می‌توانند باتری‌های این خودرو برقی را با کابل‌های متفاوت شارژ کنند. باتری‌های این خودرو با شارژ 7.3 کیلووات ساعتی ظرف مدت 6 تا 7 ساعت شارژ خواهد شد. همچنین با شارژر DC 50 کیلووات ساعتی می‌توان ظرفیت باتری را ظرف مدت 30 تا 40 دقیقه به 100 درصد رساند.

دانگ فنگ نصر E70

این محصول شرکت النصر و دانگ فنگ بسته به آپشن با قیمت حدود 19 تا 20 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد. همچنین دولت مصر برای خریداران اولیه خودرو تخفیف ویژه 2 هزار و 600 دلاری را در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*