لوازم خانگی

لوازم خانگی از اول تیر دوباره گران می‌‌شود

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت برای افزایش قیمت لوازم خانگی مجوز صادر شده و قیمت‌های جدید از تیرماه اعمال خواهند شد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش قیمت شوینده‌ها اعلام کرد از 8 خرداد 1401 بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت شوینده‌ها نسبت به نرخ قبلی مصوب سال 1400 تا سقف 25 درصد افزایش پیدا کرد. وی افزود البته کالاهایی که در سطح عرضه قرار دارند باید با قیمت درج شده قبلی به فروش برسند.

سخنگوی وزارت صمت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد از اوایل اردیبهشت ماه موضوع افزایش قیمت شوینده‌ها مطرح شد که در ابتدا وزارت صمت با آن مخالفت کرد. البته مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی برگه‌ای با عنوان صورت‌جلسه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایرانی در خصوص افزایش قیمت 50 تا 80 درصد انواع شوینده منتشر شد، اما سرانجام ستاد تنظیم بازار، سقف افزایش قیمت این محصولات را 25 درصد اعلام کرد.

جزئیات افزایش قیمت لوازم خانگی از اول تیر

قالیباف در خصوص جزئیات افزایش قیمت لوازم خانگی در سال 1401 نیز بیان کرد در حوزه لوازم خانگی مجوز افزایش قیمت 15 درصدی تلویزیون و افزایش 10 درصدی قیمت یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز صادر شد و قرار است قیمت‌های جدید از اول تیرماه اعمال شوند.

گفتنی است اخیرا دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به این که بازار کشش افزایش قیمت ندارد گفت تولیدکنندگان نیز از افزایش قیمت استقبال نمی‌کنند، اما برای ادامه فعالیت باید قیمت محصولات تولیدی افزایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تبریک به همه مردم ایران.قدم به قدم بسوی راضی شدن!!!