اوانو

با پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنت در اوانو هدیه نقدی دریافت کنید

اوانو امکانی را برای کاربران فراهم کرده تا با پرداخت انواع قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت به شکل آنی و بدون قرعه کشی هدیه نقدی دریافت کنند.

در حال حاضر بسیاری از افراد به دلیل افزایش نیاز به اینترنت و گوشی موبایل قسمتی از هزینه‌های روزمره خود را صرف خرید بسته اینترنت، خرید شارژ و پرداخت قبوض می‌کنند. هرچند کاربران می‌توانند این هزینه‌های روزمره را از روش‌های مختلفی پرداخت کنند، اما اپلیکیشن‌هایی نظیر اوانو فرایند خرید اینترنت، خرید شارژ و پرداخت قبوض را بسیار آسان‌تر کرده‌اند.

نحوه دریافت هدیه نقدی در اپلیکیشن اوانو

در همین راستا اپلیکیشن اوانو که به دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل خدمات مالی، اپراتوری، فروشگاهی و هواداری ارائه می‌کند، امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند در زمان کوتاه با مزایای بیشتری به نیازهای خود در این حوزه پاسخ دهند.

در واقع اوانو امکانی را فراهم کرده تا کاربران در حوزه خرید بسته اینترنت بتوانند بسته مورد نظر را متناسب با بودجه و نیاز خود خریداری کنند و ضمن مشاهده تنوع بالای بسته‌ها، با خرید بسته اینترنت قسمتی از مبلغ پرداخت شده را به عنوان کش بک به شکل آنی و بدون قرعه کشی هدیه دریافت کنند.

در حوزه خرید شارژ نیز می‌توان برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ خریداری کرد. این سرویس از دو ویژگی بهره می‌برد؛ ویژگی اول این که دارندگان سیم کارت‌های اعتباری همراه اول با هر بار خرید شارژ در اپلیکیشن اوانو از 5 درصد شارژ بیشتری برخوردار خواهند شد. در ویژگی دوم نیز تمام سیم کارت‌ها شامل کش بک می‌شوند؛ یعنی کاربران با خرید اولین شارژ قسمتی از مبلغ پرداخت شده را به شکل آنی و بدون قرعه کشی در قالب هدیه دریافت خواهند کرد.

در حوزه پرداخت قبض هم کاربران با پرداخت انواع قبوض در اپلیکیشن اوانو از هدیه نقدی کش بک بلافاصله بعد از پرداخت برخوردار خواهند شد. ضمن این که تسویه آنی قبوض سیم کارت‌های دائمی همراه اول یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس است که بلافاصله بعد از پرداخت قبض کاربر تسویه خواهد شد.

اوانو این خدمات را برای رفع نیازهای کاربران در نظر گرفته و همواره سطح این خدمات در حال توسعه است. به طور کلی کاربران با خرید بسته اینترنت، خرید شارژ و پرداخت قبض در اوانو می‌توانند از مزایای بسیار زیادی برخوردار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*