تویوتا compact cruiser

تصاویر جدید تویوتا کامپکت کروزر منتشر شد؛ آفرودر برقی و جذاب ژاپنی در راه است

تویوتا با انتشار چند تصویر، جزئیات جدیدی از خودروی مفهومی کامپکت کروزر – Compact Cruiser EV که به عنوان یک آفرودر برقی و جمع‌وجور مطرح شده را به نمایش گذاشت.

تویوتا به تازگی رندرهای جدیدی از خودروی مفهومی و برقی کامپکت کروزر منتشر کرده است. کانسپت موجود یک آفرودر الکتریکی جمع‌وجور را نشان می‌دهد که سال گذشته به‌طور مشترک توسط تویوتا و لکسوس، در توکیو رونمایی شد. این غول ژاپنی در حالی تصاویر جدید و جذابی را از خودروی خود منتشر کرده که پیش‌تر از سوی منتقدین، بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده بود.

تویوتا کامپکت کروزر

تویوتا کامپکت کروزر که چندی پیش به عنوان برنده جایزه طراحی در دسته خودروهای مفهومی سال 2022 شناخته شده بود، اکنون با انتشار تصاویر، رندرها و طرح‌های بیش‌تر، جزئیات خود را به رخ کشیده است. خودروی Compact Cruiser EV توسط مرکز توسعه طراحی تویوتا، مستقر در نیس فرانسه، ساخته شده است. این محصول هم‌چنین از برخی ویژگی‌های نسل اول لندکروزر به همراه آب‌پاش‌های سری FJ Cruiser بهره می‌برد.

تویوتا کامپکت کروزر احتمالا در یک نسخه تمام چرخ متحرک عرضه خواهد شد. از جمله ویژگی‌های این آفرودر برقی، می‌توان به چراغ‌های LED، صفحات لغزنده بزرگ، گلگیرهای مربعی و فاصله مناسب از سطح زمین اشاره کرد. شاسی‌بلند Compact Cruiser هم‌چنین به یک نردبان کناری و قفسه سقفی سفارشی مجهز است که ترکیبی از استحکام و فشردگی را به ارمغان می‌آورد.

کامپکت cruiser برقی

به گفته تویوتا، پایگاه اصلی مشتریان هدف برای کامپکت کروزر، ساکنان شهری هستند که مایل‌اند اوقات فراغت خود را در فضایی باز سپری کنند. با اینکه هنوز مشخصات بیش‌تری از این خودرو در دسترس نیست، اما این احتمال وجود دارد تا در آینده‌ای نزدیک به خطوط تولید منتقل شود.

تویوتا مدعی است که خودروهای الکتریکی این شرکت، حاصل 30 تحقیقات پویا بوده است. خودروساز ژاپنی معتقد است که مشتریان امروزه خودروهایی با آلایندگی صفر می‌خواهند که شخصیت و سبک زندگی آنها را برجسته کند و کامپکت کروزر را به عنوان نمونه‌ای کامل از خواسته‌های مشتریان عنوان می‌کند.

شاسی بلند compact cruiser

با وجود انتشار تصاویر جدید، هنوز جدول زمانی و برنامه مشخصی برای تکامل و عرضه مدل مفهومی Compact Cruiser ارائه نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*