دوربین سلفی گلکسی S23 سامسونگ

دوربین سلفی گلکسی S23 سامسونگ پس از چند سال، باکیفیت‌تر می‌شود

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که پس از چند سال، سرانجام دوربین سلفی گلکسی S23 سامسونگ باکیفیت‌تر خواهد شد و یک سنسور جدید را دریافت می‌کند.

گلکسی S10 سامسونگ سال ۲۰۱۹ با یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی ارائه شد که نسخه ارتقا یافته‌ای نسبت به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گلکسی S9 بود. با این حال این دوربین در گوشی‌های سری S21 و S22 (به استثنای نسخه اولترا) تغییری نکرده است. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که می‌گوید احتمالاً دوربین سلفی گلکسی S23 سامسونگ ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

این اطلاعات که توسط یک رسانه هلندی به نام GalaxyClub منتشر شده، نشان می‌دهد که دو مدل معمولی و پلاس سری گلکسی اس ۲۳ از یک دوربین سلفی جدید ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. با این حال مشخص نیست که این دوربین درون یک حفره مثل نسل فعلی قرار می‌گیرد یا آنکه به زیر نمایشگر خواهد رفت. ما همچنین در مورد وجود لرزشگیر اپتیکال برای دوربین جلوی این گوشی شک داریم و نمی‌توانیم با قاطعیت در مورد آن نظر بدهیم.

علاوه بر این مشخص نیست که دوربین سلفی گوشی S23 Ultra هم تغییر خواهد کرد یا از همان سنسور ۴۰ مگاپیکسلی روی آن استفاده می‌شود. به هر ترتیب هنوز زمان زیادی تا رونمایی از گوشی‌های جدید سامسونگ مانده است و احتمالاً طی ماه‌های آینده اخبار جدیدتری از آن‌ها منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*