ازرا میلر

آیا ازرا میلر از فیلم‌های برادران وارنر حذف می‌شود؟

به نظر می‌رسد که شرکت برادران وارنر دیگر علاقه‌ای به همکاری با ازرا میلر ندارد و می‌خواهد او را از دنیای سینمایی دی سی کنار بگذارد.

ازرا میلر که تا چند سال قبل یکی از بازیگران آینده‌دار هالیوودی به حساب می‌آمد، حالا در شرایطی قرار گرفته است که دیگر هیچکس علاقه‌ای به کار کردن با او ندارد و احتمالا برادران وارنر هم او را از فیلم‌های آتی دی سی کنار خواهد گذاشت. طبق شایعات منتشر شده، وارنر به این نتیجه رسیده است که ادامه‌ی همکاری با ازرا میلر عاقلانه نیست و به احتمال زیاد، او نقش فلش را در فیلم‌های بعدی دی سی از دست خواهد داد.

به گزارش وب‌سایت ددلاین، رئیس شرکت برادران وارنر در موقعیت سختی قرار گرفته و در واقع نمی‌داند باید چه چاره‌ای بیندیشد. فیلم فلش قرار است سال آینده روی پرده برود اما با مشکلاتی که میلر ایجاد کرده، می‌توان انتظار داشت که این اثر بلاک‌باستری با شکست بزرگی روبرو شود. او مدتی قبل در هاوایی دستگیر شد و حتی گفته می‌شود که اقدام به آدم‌ربایی کرده است!

ازرا میلر

طبق شنیده‌ها، برادران وارنر تلاش کرد تا به او کمک کند اما میلر با اشتباهات متوالی، حالا به نقطه‌ای رسیده است که نمی‌توان کاری برای وی انجام داد. اگر فیلم فلش در مراحل توسعه قرار داشت، وارنر می‌توانست او را به راحتی اخراج کند اما این فیلم با یک بودجه‌ی هنگفت 200 میلیون دلاری، مراحل فیلم‌برداری را به پایان رسانده است و جایگزین کردن میلر آسان نخواهد بود.

اما وارنر چگونه می‌تواند این فیلم را تبلیغ کند، وقتی ازرا میلر چهره‌ی اصلی آن است؟ آن‌ها مدتی قبل تصمیم گرفتند تا تورهای تبلیغاتی فیلم را لغو کنند و احتمال دارد که فلش مستقیما از سرویس «اچ‌بی‌او مکس» پخش شود. یکی از منابع آگاه در این رابطه گفته است: «وارنر راهی برای پیروزی ندارد. آن‌ها فقط امیدوار هستند که این اخبار رسوایی ابعاد گسترده‌تری پیدا نکند و فیلم به یک موفقیت نسبی برسد».

این اولین بار نیست که وارنر با چنین شرایطی روبرو شده است؛ آن‌ها مجبور شدند تا جانی دپ را از فیلم جانوران شگفت‌انگیز 3 کنار بگذارند که البته تصمیم کاملا اشتباهی بود و حتی باعث شد تا فیلم به یک شکست تبدیل شود.

ضمن اینکه در نهایت مشخص شد دپ بی‌گناه بوده است اما ازرا میلر شرایط کاملا متفاوتی دارد و به نظر نمی‌رسد بی‌گناه باشد، خصوصا با رفتارهای پرخاشگرانه‌ای که اخیرا از او دیده شده است. علاوه بر این، عوام با حضور او در فلش مخالف هستند و احتمالا تحریم فیلم از سوی طرفداران وجود دارد. باید دید شرکت سازنده در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد و چگونه از این بحران عبور می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*