دو گوشی پوکو X4 GT و پوکو F4 به تراشه های قدرتمند مدیاتک و اسنپدراگون مجهز خواهند بود و در پایان این هفته رونمایی خواهند شد. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی و قیمت این دو گوشی جدید شیائومی.

مشخصات فنی و قیمت پوکو X4 GT و پوکو F4 منتشر شد

دو گوشی پوکو X4 GT و پوکو F4 به تراشه های قدرتمند دایمنسیتی و اسنپدراگون مجهز بوده و در پایان این هفته رونمایی خواهند شد. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی و قیمت این دو گوشی جدید شیائومی.

دو گوشی پوکو X4 GT و پوکو F4 پنجشنبه این هفته رسما رونمایی خواهند شد. با این حال اطلاعات جدید منتشر شده توسط یکی از فروشندگان رسمی شیائومی در لهستان تمامی اطلاعات این محصولات اعم از مشخصات فنی و قیمت را افشا می‌کنند.

مشخصات و قیمت پوکو X4 GT و پوکو F4

اطلاعات جدید منتشر شده کاملا تاییدکننده شایعات پیشین در خصوص دو گوشی جدید پوکو هستند. بر اساس این گزارش، پوکو ایکس 4 جی تی از تراشه جدید دایمنسیتی 8100 مدیاتک استفاده کرده و به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی ال سی دی مجهز خواهد بود. همچنین نرخ رفرش این صفحه نمایش برابر با 144 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس در آن 270 هرتز خواهد بود.

دوربین پشت این گوشی سه‌گانه بوده و متشکل از یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک نمونه دو مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. بعلاوه، رزولوشن دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسل خواهد بود.

علاوه بر این، ظرفیت باتری پوکو X4 GT نیز 5080 میلی آمپر ساعت بوده و شارژ سریع آن 67 واتی خواهد بود.

قیمت این گوشی در نسخه پایه با هشت گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی برابر با 430 دلار و در نسخه مجهز به هشت گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی هم 455 دلار اعلام شده است.

در ادامه می توانید تصاویر گوشی پوکو ایکس 4 جی تی را مشاهده فرمایید:

از طرف دیگر، پوکو F4 هم به تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام مجهز است و صفحه نمایش 6.67 اینچی و امولد خواهد داشت. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، نرخ رفرش و نرخ نمونه‌برداری تاچ در این پانل‌ها به ترتیب برابر با 120 و 360 هرتز خواهد بود.

ماژول دوربین پوکو اف 4 هم مشابه با X4 GT سه‌گانه است و از یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، یک حسگر هشت مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو تشکیل خواهد شد. به طور مشابه، دوربین سلفی این گوشی نیز 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

در این میان، ظرفیت باتری پوکو F4 نیز 4500 میلی آمپر ساعتی بوده و با نرخ 67 وات شارژ می‌شود.

قیمت نسخه پایه از Poco F4 مجهز به شش گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی برابر با 500 دلار است؛ در حالی که نسخه بالاتر آن با هشت گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی با قیمت 545 دلار روانه بازار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر گوشی پوکو اف 4 را نیز مشاهده فرمایید:

رونمایی رسمی از دو گوشی پوکو X4 GT و پوکو F4 روز پنجشنبه همین هفته انجام شده و پیش‌فروش آن بلافاصله پس از معرفی آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این خیلی قدیمی است که تازه گذاشتید