ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

با قابلیت‌های ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ آشنا شوید

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ به قابلیت‌های نوآورانه متعددی مجهز شده تا بتواند به خوبی به نیاز کاربران خود پاسخ دهد. در ادامه با ویژگی‌های این ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا خواهیم شد.

گرمای هوا و افزایش تعرق در فصل تابستان باعث می‌شود تا کاربران در طول روز ماشین لباسشویی خود را چندین بار روشن کنند که علاوه بر مصرف برق، باعث کاهش عمر دستگاه نیز خواهد شد. در همین راستا ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ از فناوری‌های جدیدی بهره می‌برد که می‌تواند فرایند شستشو را بهینه کند. در ادامه با ویژگی‌های این ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا خواهیم شد.

آشنایی با قابلیت‌های ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

قابلیت Add Wash 

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ به قابلیت کاربردی و دوست‌داشتنی Add Wash مجهز شده تا کاربران بتوانند به آسانی لباس‌های فراموش شده را بعد از شروع فرایند شستشو درون ماشین لباسشویی قرار دهند. همچنین به کمک این قابلیت می‌توان لباس‌هایی که با دست شسته‌اید را برای آبکشی یا خشک کردن به دستگاه اضافه کنید. این قابلیت باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی خواهد شد.

قابلیت Bubble Soak

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

بسیاری از کاربران برای پاک کردن لکه‌های سخت و مقاومی نظیر چربی‌ها به جای شستشو با ماشین به شستشوی دستی روی می‌آورند. در همین راستا شرکت سامسونگ برای این ماشین لباسشویی قابلیت Bubble Soak را در نظر گرفت تا کاربران با فشردن یک دکمه انواع لکه‌های سرسخت را از لباس‌ها پاک کنند. این قابلیت لباس‌ها را به شکل کامل و به مدت 30 دقیقه بیشتر در میان حباب‌ها خیس خواهد داد تا لکه‌ها سست شده و به آسانی از بین بروند.

سیستم Air Wash

ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

کاربران برای حذف بوی نامطبوع برخی از لباس‌ها مجبور به شستشو و آبکشی مجدد می‌شوند. در واقع هرچند لباس‌ها بعد از شستشو کاملا تمیز به نظر می‌رسند، اما وجود برخی میکروب‌ها باعث ایجاد بوی بد می‌شود. در همین راستا ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ به سیستم Air Wash مجهز شده است تا این مشکل بزرگ کاربران را به سادگی برطرف سازد.

Air Wash به عنوان یک فناوری نوآورانه به جای استفاده از آب یا مواد شوینده برای حذف بوی نامطبوع، از هوای گرمی که در ماشین لباسشویی تولید می‌شود استفاده می‌کند. در واقع این هوای گرم با استفاده از فن به داخل دستگاه فرستاده می‌شود تا با نفوذ به لباس‌ها آنها را خوشبو و ضدعفونی کند.

سیستم عیب یاب خودکار Smart Check

samsung Q1479 washing machines

سامسونگ برای این ماشین لباسشویی خود سیستم عیب یاب خودکار Smart Check را در نظر گرفته تا بتواند مشکلات دستگاه را به سرعت شناسایی کند. در واقع این سیستم با یک برنامه گوشی هوشمند و نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت ماشین لباسشویی کاربران را از مشکلاتی که برای دستگاه پیش آمده آگاه می‌سازد. چنین قابلیتی باعث کاهش هزینه‌ها شده و از مشکلات مربوط به تعمیرات حضوری غیرضروری جلوگیری خواهد کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*