پیکاپ کلوت مکث موتور

فقط با 250 میلیون پیش پرداخت، صاحب پیکاپ کلوت مکث موتور شوید

شرایط پیش فروش پیکاپ کلوت مکث موتور ویژه تیر 1401 اعلام شد. در این طرح فروش پیکاپ کلوت با پیش پرداخت 250 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود.

شرکت مکث موتور قصد دارد پیکاپ کلوت را از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 6 تیر 1401 به بازار عرضه کند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.maxmotorco.com مراحل ثبت نام را انجام دهند. همچنین متقاضیان از روز چهارشنبه 1 تیر 1401 نیز می‌توانند برای ثبت درخواست حضوری به نمایندگی‌های مکث موتور در سراسر کشور مراجعه کنند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور – تیر 1401

پیکاپ کلوت در این طرح فروش با مبلغ پیش پرداخت 250 میلیون تومان و با قیمت قطعی به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو نیز 90 روزه اعلام شده است. این پیکاپ جدید بازار ایران به یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها را بر عهده دارد.

پیکاپ کلوت مکث موتور

از جمله امکانات این پیکاپ نیز می‌توان به ورود بدون کلید، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترل پایداری الکتریکی، محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت) و قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی اشاره کرد.