ایلان ماسک

دختر ایلان ماسک نمی‌خواهد ثروتمندترین مرد جهان پدرش باشد

ظاهرا دختر ایلان ماسک، دل خوشی از ثروتمندترین مرد جهان ندارد و با تغییر نام خود قصد دارد به طور کامل با او قطع ارتباط کند.

دختر تراجنسیتی ایلان ماسک از دادگاهی واقع در کالیفرنیا درخواست کرده تا نام و جنسیت جدید او را به رسمیت بشناسد و گفته که دیگر نمی‌خواهد با پدر مشهور و ثروتمند خود در هیچ سطحی ارتباط و خویشاوندی داشته باشد.

دختر ایلان ماسک در اوایل سال جاری 18 ساله شد و بلافاصله شکایت خود را به دادگاهی در لس‌آنجلس تقدیم کرد. درخواست او این بوده که نام قانونی خود را از ویوین جنا ویلسون تغییر دهد. ویلسون نام خانوادگی مادر او جاستین، همسر سابق ماسک و مادر پنج فرزند از مجموع هفت فرزند این میلیاردر پرحاشیه است.

ماسک

ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، با ثروت خالص 214 میلیارد دلاری خود، هم‌اکنون ثروتمندین فرد جهان به‌شمار می‌رود. او که پیش‌‌تر به دلیل برخی اظهارات توییتری در مورد مسائل مربوط به مقوله هویت جنسیتی مورد انتقاد قرار گرفته بود، در واکنش به حواشی به وجود آمده، گفته که از جامعه تراجنسیتی حمایت می‌کند.

اخبار مربوط به پرونده دختر ماسک در هفته جاری به‌طور فراگیر رسانه‌های اجتماعی را در بر گرفت. هم‌چنین جلسه رسیدگی به این پرونده برای روز جمعه تعیین شده است.

ماسک روز یکشنبه با ارسال توییتی، روز پدر را تبریک گفت و به دنبال آن نوشت:

من همه بچه‌هایم را به‌ شدت دوست دارم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*