حمله هکری به صنایع فولاد

حمله هکری به صنایع فولاد کشور ؛ وب سایت چند کارخانه از دسترس خارج شد

مدیرعامل شرکت صنایع فولاد خوزستان با تایید خبر حمله هکری به صنایع فولاد کشور گفت این حمله سایبری هیچ خسارتی را به همراه نداشت.

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت صنایع فولاد خوزستان خبر حمله هکری به صنایع فولاد کشور صبح روز 6 تیر 1401 را تایید کرد و گفت حمله هکری به شرکت صنایع فولاد خوزستان همزمان با سه شرکت تولیدی فواد در اصفهان، خوزستان و هرمزگان انجام شد. وی افزود این حمله سایبری به مجموعه صنایع فولاد خسارت جزئی وارد کرده است، اما سیستم آی تی ایجاد یک باگ را در سیستم نشان داد که سعی داریم آن را برطرف کنیم.

جزئیات حمله هکری به صنایع فولاد کشور

مدیرعامل شرکت صنایع فولاد خوزستان در ادامه با تکذیب اطلاعیه‌ای که از زبان روابط عمومی فولاد خوزستان در فضای مجازی منتشر شد گفت کانال تلگرامی این شرکت هک شده است. وی افزود این حمله ناکام مانده و تیم فنی در حال بررسی این حمله است تا با شناسایی باگ مانع چنین حملاتی شوند.

امین ابراهیمی تاکید کرد تولید متوقف نشده و برخی کارخانه‌ها کماکان فرایند تولید را ادامه می‌دهند، اما در کارخانه فولادسازی قبل از آن به دلیل محدودیت‌های برق فرایند تولید را متوقف کرده بودیم.

طیب نیا، مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان نیز به حمله سایبری به صنایع فولاد کشور اشاره کرد و گفت این حمله سایبری بسیار جزئی بود و خوشبختانه توانستیم سریعا آن را رفع سازیم و خطوط آسیب دیده را مجددا به مدار تولید برگردانیم. وی افزود در روند تولید کارخانه مجتمع فولاد مبارکه مشکل خاصی ایجاد نشده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان تاکید کرد تصاویری که از انفجار دیگ مذاب فولاد منتشر شده متعلق به شرکت فولاد مبارکه نیست؛ چرا که وضعیت فعلی مجتمع فولاد مبارکه کاملا عادی بوده و فرایند تولید همانند قبل در حال انجام است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*