ایسوزو تاگا

پیکاپ ایسوزو تاگا توسط پادرا دیزل در ایران رونمایی شد

پیکاپ ایسوزو تاگا توسط پادرا دیزل در دو نسخه بنزینی و دیزلی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

شرکت پادرا دیزل روز گذشته طی مراسمی به شکل رسمی از پیکاپ ایسوزو تاگا پرده برداشت. پیکاپ جدید پادرا دیزل محصول مشترک دو شرکت ایسوزو و چینگ لینگ تاگا موتورز بوده که قرار است در دو نسخه بنزینی و دیزلی به بازار ایران عرضه شود. همچنین طبق شنیده‌ها تولید این خودرو در تابستان امسال در کارخانه گرمسار شرکت صنایع خودروسازی پادرا دیزل آغاز خواهد شد.

معرفی پیکاپ ایسوزو تاگا

مشخصات فنی

ایسوزو تاگا

کینگ لینگ تاگا در نسخه بنزینی به یک موتور 1.8 لیتری توربو GDi مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 227 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن‌متر را به تولید برساند. برای نسخه دیزلی این پیکاپ نیز یک موتور 3 لیتری 4 سیلندر توربو دیزل در نظر گرفته شده که قادر است قدرتی برابر با 138 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس 6 سرعته دستی در نسخه بنزینی و یک گیربکس 5 سرعته دستی در نسخه دیزلی وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارند.

امکانات رفاهی و ایمنی

ایسوزو تاگا

از امکانات رفاهی و ایمنی پیکاپ ایسوزو تاگا می‌توان به کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، هشدار خروج از خط، سیستم کنترل پایداری، دوربین 360 درجه، تنظیم برقی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، هشدار دهنده سایش لنت، سیستم کنترل فشار تایر، نمایشگر کمربند ایمنی، برف‌پاک‌کن قابل تنظیم و اتوماتیک، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه دید عقب برقی با سیگنال چرخشی، دو کیسه هوا، صندلی 8 حالته برقی، نمایشگر لمسی و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

قیمت و رقبا

ایسوزو تاگا

در حال حاضر جزئیاتی از قیمت پیکاپ ایسوزو تاگا در بازار ایران اعلام نشده است. البته این خودرو به واسطه مشخصات فنی خوب، امکانات مناسب، طراحی ظاهری و کابین جذاب خود می‌تواند پس از عرضه به بازار ایران به رقیب جدی آمیکو آسنا، کلوت مکث موتور، فوتون تونلند جدید ایران خودرو دیزل و کی ام سی T8 کرمان موتور تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*