مشخصات شیائومی 12T

مشخصات شیائومی 12T لو رفت؛ اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و شارژر 120 واتی

تراشه قدرتمند اسنپدراگون، صفحه نمایش با نرخ رفرش بالا و شارژ 120 واتی از جمله مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی 12T هستند. این گوشی به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های موجود، شیائومی در حال کار بر روی محصولی جدید از خانواده Xiaomi 12 خود، تحت نام شیائومی 12T است. علیرغم اینکه اطلاعات رسمی چندانی از این گوشی در دست نیست، یکی از افشاگران شناخته‌شده این حوزه تمامی مشخصات فنی آن را افشا کرده است.

به گفته این افشاگر، گوشی جدید شیائومی از تراشه پرچمدار کوالکام استفاده خواهد کرد و به صفحه نمایشی با نرخ رفرش بالا، شارژ سریع و بسیاری مشخصات پریمیوم دیگر مجهز خواهد بود. شیائومی 12T همچنین احتمالا به زودی رسما رونمایی خواهد شد؛ چراکه به تازگی نام و مشخصات آن در وبسایت استاندارد FCC مشاهده شده است.

مشخصات شیائومی 12T

بر اساس اطلاعاتی که افشاگر معروف، موکول شارما، از مشخصات شیائومی 12T منتشر کرده است، این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام مجهز خواهد بود. همچنین پرچمدار جدید شیائومی ظاهرا در نسخه مختلف به شرح زیر روانه بازار خواهد شد:

  • هشت گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی؛
  • هشت گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی؛
  • دوازده گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی.

علاوه بر این، بر اساس اطلاعات جدید، صفحه نمایش این گوشی نرخ رفرش 120 هرتز خواهد داشت. شیائومی 12T همچنین به سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 مجهز بوده و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات شیائومی 12T

این افشاگر همچنین به جز اینکه دوربین اصلی این گوشی به لرزشگیر نوری مجهز خواهد بود، اطلاعات دیگری در خصوص ماژول دوربین این گوشی منتشر نکرد. همچنین پشتیبانی از NFC هم از دیگر مشخصات شیائومی 12T خواهد بود.

همان گونه که اشاره شد، Xiaomi 12T پیش از این با شماره مدل 22071212AG در وبسایت استاندارد FCC حاضر شده بود. در این وبسایت، برخی دیگر از مشخصات این گوشی نظیر وای فای 802.11ax، پشتیبانی از 5G، بلوتوث، جی پی اس و فرستنده مادون قرمز معرفی شده‌اند. علاوه بر این، بر اساس اطلاعات FCC، شیائومی به زودی این گوشی را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.

شیائومی 12 تی

اطلاعات پیشین در خصوص شیائومی 12T نیز حاکی از این هستند که این محصول احتمالا مدل ری‌برند شده از ردمی K50S خواهد بود. گوشی Redmi K50S به طور انحصاری در بازار چین عرضه شده است.

علاوه بر این، شیائومی 12T همچنین دو نسخه دیگر تحت نام‌های Xiaomi 12T Pro Hypercharge و Xiaomi 12T Pro خواهد داشت که مخصوص بازار ژاپن هستند.