اعتبار هدیه

همراه اول برای دانشجویان و جوانان اعتبار هدیه 350 هزار تومانی در نظر گرفت

اپراتور همراه اول برای مشترکان سیم کارت‌های دانشجویی و جوانان خود ویژه فصل تابستان اعتبار هدیه 350 هزار تومانی آکادمی همراه را در نظر گرفت.

همراه اول همزمان با شروع فصل تابستان برای مشترکان سیم کارت های دانشجویی و جوانان خود اعتبار هدیه 350 هزار تومانی را در نظر گرفت. مشترکان فعلی و جدید سیم کارت های اعتباری دانشجویی و دائمی جوانان قادرند از این اعتبار هدیه که برای استفاده و ثبت نام در دوره‌های ممتاز آکادمی همراه در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

اعتبار هدیه همراه اول برای دانشجویان و جوانان

متقاضیان با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول می‌توانند فرایند خرید، ارسال رایگان و فعالسازی سیم کارت را انجام دهند. اعتبار آکادمی همراه برای مشترکان جدید سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت‌های دائمی جوانان حداکثر تا 4 روز بعد از فعال‌سازی سیم کارت اختصاص داده خواهد شد که از آن می‌توان در تمامی بخش‌های آکادمی همراه استفاده کرد.

گفتنی است مشترکان فعلی سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت های دائمی جوانان نیز به شکل خودکار بعد از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول این اعتبار 350 هزار تومانی را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*