رندرهای قاب هواوی میت ۵۰ پرو

رندرهای قاب هواوی میت ۵۰ پرو، طراحی این گوشی را فاش می‌کند

یک سازنده قاب رندرهایی از قاب هواوی میت ۵۰ پرو – Huawei Mate 50 Pro را منتشر کرده است که طراحی بدنه این گوشی معرفی نشده را به نمایش می‌گذارد.

تحریم‌های تجاری ایالات متحده تمام برنامه‌های هواوی را به هم زد. بنابراین برخلاف شایعاتی که سال گذشته وجود داشت، این کمپانی از گوشی های سری Mate 50 رونمایی نکرد. اما هواوی هنوز تسلیم این اتفاق‌ها نشده و یکی از معاونین ارشد این کمپانی تأیید کرده است که گوشی‌های جدید سری Mate به زودی عرضه خواهند شد.

یک سازنده قاب گوشی، رندرهایی را منتشر کرده که طراحی هواوی میت ۵۰ پرو را به نمایش می‌گذارند. این رندرها نشان می‌دهد هواوی همچنان از یک ماژول گرد برای دوربین پشتی گوشی جدیدش استفاده خواهد کرد و خبری از دو حلقه گرد در مدل‌های سری پی ۵۰ نیست. خبری از برند لایکا هم روی این ماژول نیست.

هنوز اطلاعات زیادی از گوشی‌های خانواده Mate 50 وجود ندارد، اما با اطمینان می‌توانیم بگوییم که مثل مدل پی ۵۰ پرو از یک چیپست بالارده 4G استفاده کند. یکی از شرکت‌ها راهی برای اضافه کردن اتصال 5G به گوشی‌های 4G با استفاده از یک مودم 5G و سیم کارت الکترونیکی (eSIM) را پیدا کرده است. رندرهای بالا قاب شفاف گوشی جدید هواوی را به نمایش می‌گذارند، بنابراین می‌تواند به خوبی قاب پشتی گوشی را نشان دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*