اندروید ۱۲ ردمی نوت ۱۱

گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی به اندروید ۱۲ آپدیت شد

سرانجام آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی منتشر شد. البته این بروزرسانی فقط مختص نسخه 4G گوشی Redmi Note 11 است.

جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، آپدیت اندروید ۱۲ از طریق یک بروزرسانی OTA در دسترس کاربران گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی قرار گرفت. البته این بروزرسانی فقط برای نسخه معمولی این گوشی منتشر شده و خبری از انتشار آپدیت برای نسخه‌های پرو و 5G نیست.

اندروید ۱۲ چه چیزی را به ردمی نوت ۱۱ میاورد؟

این بروزرسانی در مناطق مختلفی با شماره مدل MIUI 13.0.2.0 SGCMIXM منتشر شده است و پچ امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۲ را هم در بر می‌گیرد. در این بروزرسانی پیشرفت‌هایی در رابط کاربری MIUI و پایداری سیستم ایجاد شده و برخی از باگ‌های آن هم رفع شده است. علاوه بر این عملکرد برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی مثل ساعت، آب و هوا و اپلیکیشن تماس نیز بهبود پیدا کرده است.

ردمی نوت ۱۱ اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی در چهار نسخه عرضه شد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز است، بدنه آن گواهی ضد پاشش آب IP53 را ارائه می‌کند و چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ ۴ جی در قلب تپنده آن حضور دارد. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگ و ظرفیت رم آن ۶ گیگ است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تأمین می‌کند و خودش هم با سرعت بالای ۳۳ وات شارژ می‌شود. در پشت گوشی چهار دوربین حضور دارد و دوربین سلفی هم درون حفره‌ای روی نمایشگر قرار گرفته است.

این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ وارد بازار شد و رابط کاربری سفارشی MIUI 13 شیائومی روی آن نصب بود. حالا اگر شما هم صاحب این گوشی هستید می‌توانید وارد صفحه تنظیمات دستگاه شده، عبارت “software update” را در کادر جستجوگر وارد کرده و از این طریق به بخش بروزرسانی گوشی خود بروید.

اگر موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ روی گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی شده‌اید، خوشحال می‌شویم آن را از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.