گوشی نوکیا G11 Plus

گوشی نوکیا G11 Plus با عمر باتری شگفت‌انگیز ۳ روزه معرفی شد

گوشی نوکیا G11 Plus با ادعای شارژدهی ۳ روزه معرفی شد. نوکیا جی ۱۱ پلاس یک گوشی ارزان قیمت با مشخصات فنی جذاب مثل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است.

نوکیا فوریه گذشته از گوشی G11 رونمایی کرد و اکنون نوبت به معرفی مدل پلاس آن رسیده است. گوشی نوکیا G11 Plus از یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی +HD برخوردار است که در بالای آن یک بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین پشتی اصلی این گوشی هم ۵۰ مگاپیکسلی است که به همراه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک فلاش LED روی قاب پشتی گوشی جای خوش کرده است.

پنل پشتی گوشی نوکیا جی ۱۱ پلاس از بافت خاصی برخوردار است و یک حسگر اثر انگشت کلاسیک هم برای تأمین امنیت کاربران روی آن قرار گرفته است. وب‌سایت رسمی نوکیا نام تراشه قدرت‌بخش این گوشی را اعلام نکرده است، اما می‌گوید ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد که با یک کارت حافظه microSD می‌تواند تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا پیدا کند.

گوشی نوکیا G11 Plus تا ۲ سال بروزرسانی‌های مهم اندرویدی و ۳ سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. و در حالی که گفته نشده به صورت پیش‌فرض با کدام نسخه اندروید عرضه می‌شود، ما حدس می‌زنیم آن اندروید ۱۲ باشد.

عمر باتری ۳ روزه، نقطه قوت گوشی نوکیا G11 Plus

نوکیا بدون اشاره‌ای به ظرفیت باتری این گوشی می‌گوید، G11 Plus قادر به ارائه شارژدهی ۳ روزه است. از آنجا که نسخه معمولی G11 به یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است، ما فرض را بر این می‌گیریم که ظرفیت باتری نسخه جدیدتر هم مشابه آن است. در نهایت باید به حضور یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت شارژ USB-C روی این گوشی و عرضه در دو رنگ آبی (Lake Blue) و خاکستری (Charocoal Grey) اشاره کرد. هنوز قیمت این گوشی هم نامشخص است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوربین 550 مگاپیکسلی؟؟ 😳😳
    نوکیا همچین کاری کرده؟؟ 🤔