چری اومودا C5

چری اومودا C5 در روسیه عرضه خواهد شد

چری اومودا C5 به زودی در روسیه عرضه خواهد شد. چری قصد دارد با عرضه محصولات برند اومودا در بازار روسیه حضور خود در این کشور را گسترش دهد.

چری که طی سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری گسترده توانسته سهم خود را در بازارهای خارج از چین به میزان چشمگیری افزایش دهد، اکنون قصد دارد از خروج خودروسازان بزرگ از بازار روسیه به نفع خود استفاده کند و با عرضه محصولات جدیدی با برند اومودا سهم بیشتری از بازار خودرو این کشور را به خود اختصاص دهد.

جزئیات عرضه چری اومودا C5 در روسیه

برند اومدا برنامه تشکیل یک شبکه فروش مستقل در روسیه را در دستور کار خود قرار داده و در فاز نخست 100 شریک تجاری خواهد شد. در همین راستا طبق شنیده‌ها این شرکت تا پایان تابستان با این شرکا به توافق خواهد رسید تا در گام نخست شاسی بلند چری اومودا C5 را به بازار این کشور عرضه کند.

چری پس از اومودا C5 یک شاسی بلند و سدان دیگر را نیز روانه بازار روسیه خواهد کرد. البته در حال حاضر اطلاعاتی از این دو خودرو در دست نیست، اما به احتمال زیاد این دو محصول نیز جزوی از محصولات چری خواهند بود که با نام برند اومودا روانه بازار روسیه خواهند شد.

چری اومودا C5

گفتنی است طول اومودا 5 (اومودا C5 نسخه جدید آن است) به 4.4 متر می‌رسد و از این لحاظ در کنار خودروهایی چون اشکودا کاروک، نیسان قشقایی و کیا سلتوس قرار می‌گیرد. چری این خودرو را در بازار چین با موتورهای 1.5 لیتری با قدرت 156 اسب بخار و موتور 1.6 لیتری با قدرت 197 اسب بخار به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو در بازار چین نیز حدود 14 تا 19 هزار دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*