رندرهای Xiaomi 12 Lite 5G

رندرهای Xiaomi 12 Lite 5G، طراحی و رنگ‌بندی آن را فاش می‌کنند

ایوان بلس رندرهای Xiaomi 12 Lite 5G را چندی پیش از رونمایی رسمی منتشر کرد که طراحی و رنگ‌بندی نسخه گوشی اقتصادی شیائومی ۱۲ را فاش می‌کند.

به زودی گوشی شیائومی ۱۲ لایت فایوجی معرفی خواهد شد. چندی پیش ویدیویی از آن در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شد که نسخه صورتی آن را نشان می‌داد. اکنون ایوان بلس، افشاگر مطرح دنیای دیجیتال، رندرهای Xiaomi 12 Lite 5G را منتشر کرده است که این تصاویر نه تنها رنگ‌بندی آن، بلکه طراحی گوشی جدید شیائومی از تمامی زوایا را به نمایش می‌گذارد.

رندرهای Xiaomi 12 Lite 5G

این تصاویر رسمی نشان می‌دهند نمایشگر گوشی شیائومی ۱۲ لایت ۵ جی از یک حفره کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده می‌کند. این گوشی به جای حسگر اثر انگشت جانبی، این حسگر را درون نمایشگر خودش جای داده است. طراحی آن نیز به سبک گوشی‌های آیفون، لبه‌هایی مسطح و تیز دارد.

به نظر می‌رسد که سمت چپ فریم این گوشی کاملاً خالی از هرگونه پورت و دکمه است، در حالی که دکمه‌های تنظیم ولوم  و پاور روی سمت راست فریم جای گرفته‌اند. در بالا یک میکروفون، اسپیکر و فرستنده مادون قرمز قرار دارد. در زیر قاب هم یک اسپیکر دیگر، پورت USB-C، یک میکروفون و اسلات سیم کارت دیده می‌شود.

رندرهای Xiaomi 12 Lite 5G

در پشت قاب گوشی شیائومی یک فلاش LED در کنار یک سه دوربین دیده می‌شود. یکی از این دوربین‌ها بزرگ‌تر از دو تای دیگر است که درون آن یک سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. شما در رندرهای Xiaomi 12 Lite 5G می‌توانید این گوشی را در سه رنگ سبز، مشکی و صورتی مشاهده کنید.

مشخصات فنی شیائومی ۱۲ لایت فایوجی (بر اساس شایعات)

آنطور که شنیده‌ایم، گوشی جدید شیائومی از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند خواهد بود. در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پشت آن سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو حضور دارد.

در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 778G کوالکام حضور دارد. اگر برای خرید نسخه لایت گوشی شیائومی ۱۲ برنامه‌ریزی کرده‌اید، شما می‌توانید آن را در دو نسخه با پیکربندی رم و حافظه ۶+۱۲۸ گیگ یا ۸+۱۲۸ گیگ تهیه کنید. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تأمین می‌کند که خودش با توان ۶۷ واتی به سرعت شارژ می‌شود، در حایکه سیستم عام اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 شیائومی روی ان نصب است.

پس از انتشار رندرهای رسمی Xiaomi 12 Lite 5G ، انتظار می‌رود این گوشی طی روزهای آینده در بازار اروپا و آسیا معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*