تجهیز شیائومی 12S Ultra به سنسور دوربین Sony IMX9898

تجهیز شیائومی 12S Ultra به سنسور دوربین توانمند IMX989 تأیید شد

کمپانی شیائومی تجهیز گوشی شیائومی 12S Ulta که تا چند روز دیگر معرفی می‌شود به سنسور دوربین باکیفیت و قدرتمند Sony IMX989 را تأیید کرده است.

تأیید شده است که ۴ جولای (۱۳ تیر ماه) گوشی شیائومی 12S Ultra رسماً در چین رونمایی خواهد شد. اما پیش از آغاز این رویداد، اکنون اطلاعات جذابی در مورد دوربین آن منتشر شده است. شیائومی تأیید کرده که گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا به سنسور دوربین توانمند جدید سونی مجهز می‌شود.

بر اساس آخرین پستی که شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده، گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا به سنسور دوربین توانمند Sony IMX989 مجهز می‌شود. این سنسور هنوز روی هیچ گوشی هوشمندی به کار نرفته و ۱۲ اس اولترا، نخستین موبایلی است که از آن میزبانی می‌کند. با توجه به اطلاعات موجود، Sony IMX989 یک سنسور بسیار بزرگ با ابعاد ۱ اینچی است. ابعاد بزرگ به آن اجازه می دهد پیکسل‌های بسیار بزرگ را ارائه کرده و در نتیجه نور طبیعی بیشتری را حتی در محیط‌های تاریک جذب کند. این سنسور همچنین سرعت فوکوس بالاتر و عملکرد محدوده داینامیکی بهتر را ارائه می کند.

سنسور دوربین Sony IMX9898

لی جون، مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی نیز در یک پست ویبو توضیح داده که این سنسور با همکاری دو شرکت سونی و شیائومی توسعه پیدا کرده و برای توسعه آن ۱۵ میلیون دلار هزینه شده است.

شیائومی 12S Ultra با دوربین IMX989 انقلاب تازه‌ای به پا می‌کند

بر اساس شایعات پیشین، Sony IMX989 یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۵ برابری و یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید آن را همراهی می‌کنند. ما می‌دانیم که لنز دوربین‌های این گوشی با مهندسی لایکا ساخته می‌شود. با توجه به این جزئیات، گوشی شیائومی 12S Ultra باید عکس‌ها و ویدیوهای بسیار باکیفیتی را ثبت و ضبط کند. گفته می‌شود این گوشی می‌تواند انقلابی در دنیای دوربین‌های شیائومی ایجاد کند.

همانطور که گفته شد، شیائومی ۱۳ تیر ماه از گوشی پرچمدار جدید خودش رونمایی می‌کند. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد که ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 2.1 آن را همراهی می‌کنند. ظاهراً‌ این گوشی از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان ۶۷ واتی به صورت سیمی و ۵۰ واتی به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. در بخش نرم افزاری آن هم اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 شیائومی حضور دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*