مشخصات فنی کلیدی سری شیائومی 12S

مشخصات فنی کلیدی سری شیائومی 12S پیش از انتشار فاش شد

مشخصات کلیدی و جزئیات حافظه گوشی های سری شیائومی 12S فاش شد. شیائومی ۱۲ اس و ۱۲ اس پرو به زودی به عنوان پرچمداران جدید غول چینی معرفی می‌شوند.

شیائومی خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های پرچمدار جدیدش می‌کند. این کمپانی چندی پیش گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ را معرفی کرد و حالا که به نیمه سال رسیده‌ایم، باید آماده رونمایی از نسخه ارتقا یافته آن‌ها با پسوند “S” باشیم. خانواده شیائومی 12S در دو نسخه معمولی و پرو عرضه می‌شود. اکنون یک نشت اطلاعات جدید صورت گرفته که در آن به برخی از مشخصات فنی کلیدی و پیکربندی حافظه این سری اشاره می کند.

پیکربندی حافظه سری شیائومی 12S

این جزئیات از سوی یک افشاگر مطرح که با نام کاربری Mukul Sharma در توییتر فعالیت می‌کند، منتشر شده است. به گفته او، غول گوشی‌ساز چینی نسخه معمولی شیائومی ۱۲ اس را در سه نسخه از نظر پیکربندی حافظه ارائه می‌کند. نسخه‌ای با ۸ گیگ + ۱۲۸ گیگ حافظه، نسخه‌ای با ۸ گیگ + ۲۵۶ گیگ حافظه و نسخه‌ای با ۱۲ گیگ + ۵۱۲ گیگ حافظه که گران‌تر از دو مدل اول است. ضمناً این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام نیز مجهز است.

اما مدل پرو قرار است در دو نسخه متفاوت با تراشه‌های Dimensity و Snapdragon عرضه شود. اولی که به چیپست دایمنسیتی مدیاتک مجهز است تنها در دو پیکربندی با ۸ گیگ + ۲۵۶ گیگ حافظه و ۱۲ گیگ + ۵۱۲ گیگ حافظه ارائه می‌شود. اما در آن سمت نسخه اسنپدراگونی آن در به جز این دو نسخه در یک نسخه ارزان‌تر با ۸ گیگ +‌ ۱۲۸ گیگ حافظه نیز عرضه خواهد شد.

نسخه اسنپدراگونی مدل شیائومی 12S Pro علاوه که از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد، از توان شارژ سریع شگفت‌انگیز ۱۲۰ واتی نیز برخوردار است. البته به خاطر داشته باشید که این گزارش رسماً توسط شیائومی تأیید یا تکذیب نشده است؛ بنابراین احتمال اینکه شایعه باشد هم وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*