بزرگترین ضرر تاریخ برای سرمایه‌ گذاران بیت کوین

بزرگترین ضرر تاریخ برای سرمایه‌ گذاران بیت کوین رقم خورد

طی هفته گذشته و از اواخر خرداد ماه بزرگترین ضرر تاریخ برای سرمایه‌ گذاران بیت کوین رقم خورده، ولی مسئله این است که آینده بیت کوین چه می‌شود؟

از روز 23 خرداد ماه سال جاری تا به امروز بازار ارزهای دیجیتال آشفته‌تر از همیشه کار را دنبال کرده و در این میان پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین موفق نشده از مقاومت‌های خود عبور کند و حتی تا کف 17 هزار دلار نیز رسیده است. این ارز دیجیتال هم‌اکنون در محدوده قیمتی 20 هزار دلار قرار دارد که منطقه‌ای نوسانی قلمداد می‌شود.

بزرگترین ضرر تاریخ برای هولدرهای بیت کوین

بنابراین سرمایه گذاران بیت کوین در هفته گذشته روزهای خوبی را سپری نکردند، اما همچنان بارقه‌هایی از امید برای آنها وجود دارد و امیدوارند که بیت کوین سطح 20 هزار دلاری را دیگر از دست ندهد. در غیر این صورت نمی‌توان امیدی به این ارز دیجیتال داشت. مجموع زیانی که هولدرهای بیت کوین در هفته گذشته ثبت کردند به 7.325 میلیارد دلار می‌رسد.

بزرگترین ضرر تاریخ برای سرمایه‌ گذاران بیت کوین

متاسفانه این ضرر هنگفت می‌تواند موجب ترس و وحشت سرمایه گذاران شود و اوضاع را آشفته‌تر از قبل کند. یکی از اخبار ناگواری که در این میان شنیده می‌شود این است که اکثر کسانی که در اواخر خرداد ماه دست به فروش زده‌اند سرمایه گذاران بلندمدت بوده‌اند. این دسته از هولدرها حدود 180 هزار واحد بیت کوین در عرض چند روز با قیمت‌های زیر 23 هزار دلار (محدوده مقاومتی بیت کوین) فروخته‌اند.

البته تمامی بیت کوین‌هایی که این دسته از هولدرها به فروش رسانده‌اند تنها 1.3 درصد از مجموع واحدهای بیت کوینی است که در اختیار داشته‌اند. با این فروش میزان کل دارایی سرمایه گذاران بلندمدت به سطح سپتامبر گذشته رسیده است. وقتی به روند فعلی خرید و فروش‌ها نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که سود و زیانی که در کیف پول‌ها جابه‌جا شده نشانه این است که همگی مستقیما تسلیم شده‌اند.

بزرگترین ضرر تاریخ برای سرمایه‌ گذاران بیت کوین

رفتار سرمایه گذاران بلدمدت غیر عادی به نظر می‌رسد، چرا که آنها حدود 75 درصد از سرمایه خود را نقد کرده‌اند و این شاید به ترس و وحشت موجود در بازار بر می‌گردد. حالا سرمایه گذاران بیت کوین بر این باور هستند که پادشاه ارزهای دیجیتال به زودی به سطح 15 هزار دلار می‌رسد.

یکی دیگر از موضوع‌های پیش آمده در این بازار، مشکلات ماینرها است. برای استخراج کنندگان بیت کوین در چنین شرایطی به‌صرفه نیست که با افزایش هزینه برق و کاهش ارزش بیت کوین دست به ماین بزنند و نتیجه این شده که آنها نیز بیت کوین‌های خود را می‌فروشند و دستگاه‌هایشان را خاموش می‌کنند.

نظر شما درباره بزرگترین ضرر تاریخ برای سرمایه‌ گذاران بیت کوین چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*