تصادف تام کروز با خودرو لری الیسون

تصادف تام کروز، خودرو نهمین مرد ثروتمند جهان را نابود کرد

تام کروز طی سفر به جزیره شخصی لری الیسون، نهمین فرد ثروتمند جهان، خودروی او را واژگون کرده و چیزی از آن باقی نگذاشته. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر باشید.

همه شاید حداقل یک بار با بی‌دست و پایی خود پیش دوستانشان خجالت‌زده شده‌اند؛ اما نکته اینجا است که شاید یک لیوان نوشیدنی ریخته باشند یا در فاجعه‌بارترین حالت، تصادفاً یک گلدان یا تلویزیون شکسته باشند. با این حال، تام کروز داستان جالبی در این زمینه دارد که به خوبی تفاوت زندگی سلبریتی‌ها را نشان می‌دهد. اخیراً شنیده‌ایم که کروز خودروی دوست میلیاردر خود لری الیسون را درحالی که در جزیره شخصی او به سر می‌برده، نابود کرده است؛ یک فاجعه اما از نوع لوکس!

تام کروز در فیلم ماموریت غیرممکن 7

طرفداران همیشه از اینکه تام کروز در فیلم‌های هالیوودی خودروهای مختلف را به نابودی بکشد هیجان‌زده می‌شوند، اما در دنیای واقعی چند باری خطر از بیخ گوش او گذشته است. این بازیگر مشهور سال 2010 در بخش Star in a Reasonably Priced Car برنامه «تاپ گیر» حضور پیدا کرد. طی این بخش که مهمانان سرعت خود را در پیست به رخ همدیگر می‌کشند، تام کروز هنگام عبور از پیچ آخر نزدیک بود خودرو را واژگون کند. برای لحظاتی خودرو روی دو چرخ ماند، ولی او بالاخره توانست خودرو را روی چهار چرخ برگرداند و جان سالم به در ببرد. البته کروز موفق شد جایگاه اول سریع‌ترین مهمان‌ها در آن زمان را به دست آورد.

تصادف خطرناک تام کروز با خودروی لری الیسون، نهمین فرد ثروتمند دنیا

تویوتا لندکروز FJ60

به گفته منابع متعدد Bloomberg Businessweek، اخیراً نیز تام کروز طی سفری به لانائی، جزیره شخصی لری الیسون در هاوایی تویوتا لندکروز او را نابود کرده است. برخی از ساکنان لانائی که البته از ترس اقدامات تلافی‌جویانه تقاضا داشته‌اند هویتشان ناشناس باقی بماند، مدعی شده‌اند که کروز در یکی از جاده‌های خاکی جزیره این تویوتا لندکروز را واژگون کرده است. طبق ادعای یکی از آن‌ها، کارکنان الیسون به همراه یک یدک‌کش برای جمع‌آوری خودرو و ارسال آن جهت بازیافت آمدند.

همان‌طور که بلومبرگ اشاره کرده، از آنجا که این حادثه در یک «جزیره شخصی» رخ داده هیچ گزارشی از آن توسط پلیس ثبت نشده است. به نظر نمی‌رسد که این تصادف هیچ مجروحی به جا گذاشته باشد ولی همه شواهد حکایت از این دارد که خودرو کاملاً تخریب شده. ترس شاهدان از تلافی به خاطر افشای این حادثه هم می‌تواند به حق باشد؛ یکی از کارکنان مجتمع اقامتی «فور سیزنز» (Four Seasons) می‌گوید فقط به دلیل اشاره به سفر تام کروز به لانائی از کار خود تعلیق شده است. تام کروز، لری الیسون یا فور سینز هیچ‌کدام درباره این حادثه مورد ادعا اظهار نظر نکرده‌اند.

ارتباط کروز و الیسون

تصادف تام کروز با خودرو لری الیسون

به گزارش فوربز، لری الیسون در حال حاضر با دارایی خالص 94 میلیارد دلار نهمین فرد ثروتمند جهان به حساب می‌آید. او به همراه چند نفر دیگر در سال 1977 غول حوزه نرم‌افزار «اوراکل» (Oracle) را تاسیس کردند و حالا اوراکل به سومین شرکت بزرگ نرم‌افزار در سال 2022 تبدیل شده است. الیسون هم‌اکنون نقش رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد فناوری را در این شرکت بر عهده دارد. در خصوص رابطه بین ستاره خوشنام هالیوود و نهمین فرد ثروتمند دنیا باید گفت پسر الیسون یعنی دیوید که تهیه‌کننده تعدادی از فیلم‌های کروز از جمله فیلم جدید «تاپ گان: ماوریک» بوده، باعث آشنایی این دو شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*