تسکو و دیجی کالا

برگزاری اولین همایش هم اندیشی توسعه همکاری تسکو و دیجی کالا

اولین همایش هم اندیشی توسعه همکاری تسکو و دیجی کالا روز گذشته در حضور اصحاب رسانه برگزار شد. در ادامه، جزئیات این جلسه را بررسی می‌کنیم.

نشست هم اندیشی مشترک شرکت توسن سیستم شرق (تسکو) با دیجی کالا در روز چهارشنبه 8 تیرماه در محل هتل آتانا با حضور فروشندگان و اصحاب رسانه برگزار شد. مدیران بخش‌های فروش، تامین و پشتیبانی و همچنین مارکتینگ فروشگاه آنلاین دیجی کالا به همراه مدیران شرکت تسکو (تولیدکننده لوازم جانبی برند TSCO) و نمایندگان و فروشندگان آنلاین منتخب تسکو در این جلسه حضور داشتند.

در نشست مشترک تسکو و دیجی کالا چه گذشت؟

جلسه هم اندیشی توسعه همکاری تسکو و دیجی کالا به منظور بررسی راهکارهای تقویت فروش آنلاین با محوریت توجه به مشتری و رفع معایب و نقص‌های موجود در این مسیر برگزار شد. جمال جعفری، مدیرعامل تسکو در این نشست اعلام کرد 15 درصد از فروش محصولات تسکو در دیجی کالا و 25 درصد از کل فروش تسکو در فضای مجازی اتفاق می‌افتد.

بر اساس آمار منتشر شده، 70 درصد اطلاعات لازم برای خرید در بازار آفلاین هم از طریق بازار انجام به دست می‌آید و به همین دلیل باید بازار آنلاین را به دید یک سیستم عامل و پیش‌رونده در توسعه کسب و کار بنگریم. مدیرعامل تسکو در ادامه گفت:

از سال گذشته هدف‌هایی را با دیجی کالا دنبال کرده‌ایم تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایمان را همسو کنیم. به دنبال ساماندهی قیمت‌ها در بازار هستیم و لازم است تا دیجی کالا معضلاتی مانند DKPC را بر عهده بگیرد تا کالاها هدفمند و با کد واحد مدیریت شوند و داده‌های درست و گزارش‌های تحلیل بارگذاری شوند. اگر این DKPCها درست ساخته نشوند، مصرف کننده دچار دوگانگی شده و در خرید دچار مشکل خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم استقرار فرایندهای تهیه و تولید محتوای شفاف و صحیح، افزود سبد کالایی برند تسکو پیوسته در حال افزایش است. در ادامه‌ی این نشست، آقای کواکبی، مدیر فروش و تامین کالاهای حوزه دیجیتال در دیجی کالا و فروزنده به عنوان مدیر فروش تسکو توضیحاتی را ارائه دادند و به سوال‌های حاضرین پاسخ دادند. در این نشست، موضوع‌ها و دغدغه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای پیشنهادی ارائه شد.

تسکو و دیجی کالا

آقای کواکب، مدیر فروش و تامین کالاهای حوزه دیجیتال دیجی کالا، فرایندهای اصلاحی و در حال توسعه‌ی دیجی کالا در خصوص روند اضافه پایش نمایندگان فروش آنلاین در این فروشگاه آنلاین و شکل گردش و ثبت اطلاعات کالاهای قابل فروش در بستر دیجی کالا را تشریح کرد. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با پیاده‌سازی فرایندهای جدید، فرایند خرید و به طبع آن سودرسانی فروشندگان در دیجی کالا به طور چشمگیری بهبود پیدا کند.

از جمله موضوع‌های دیگری که در نشست هم اندیشی تسکو و دیجی کالا بررسی شد می‌توان به اصلاح روند ارسال کالا و عودت کالاهای برگشتی، تغییر روند انبارگردانی، اصلاح اشکال فروش‌های مناسبتی در بستر دیجی کالا و انتخاب و پایش نمایندگان فروش در دیجی کالا اشاره کرد.

تسکو، تولیدکننده محصولات جانبی کامپیوتر، موبایل و صوتی تصویری است که در آستانه بیستمین سالگرد تاسیس خود و همزمان با افتتاح فاز سوم کارخانه خود و افزایش ظرفیت تولید به دنبال اصلاح و گسترش شکل فروش و خدمات‌رسانی به مشتریان این حوزه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*