شمارش معکوس برای رونمایی از 13 گوشی هیجان انگیز در ماه آینده آغاز شد

در میان گوشی های جدید ماه آینده محصولاتی از شیائومی، ریلمی، وان پلاس و موتورولا حاضر هستند. تراشه‌های جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دایمنسیتی 9000 حضور پررنگی در میان پرچمداران ماه آینده بازار خواهند داشت.

شیائومی به تازگی رونمایی از گوشی Xiaomi 12S Ultra در تاریخ 4 جولای را رسما تایید کرده است تا یکی از اولین محصولات مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 معرفی شود. البته این گوشی، تنها محصول جدیدی نیست که در ماه جولای رونمایی می‌شود؛ چرا که بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، محصولات جدید مجهز به چپست‌های اسنپدراگون و دایمنسیتی یکی پس از دیگری رونمایی و معرفی خواهند شد.

از میان گوشی‌های جدیدی که در ماه جولای معرفی خواهند شد، سیزده محصول به چیپست Snapdragon 8+ Gen. 1 مجهز خواهند بود. بنابراین، پس از شیائومی 12S اولترا، نوبت به کمپانی‌های ریلمی، وان پلاس، iQOO، موتورولا، نوبیا، ایسوس و لنوو خواهد بود که پرچمداران جدید و قدرتمند خود را معرفی کنند.

نگاهی به گوشی های جدید ماه آینده

Digital Chat Station اطلاعات مهم و جالبی پیرامون گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 که ماه آینده معرفی خواهند شد را در اختیارمان قرار داده است. این گوشی‌ها همگی به توان شارژ حداقل 100 و حداکثر 150 واتی مجهز هستند.

گوشی های جدید ماه آینده

تعدادی از این گوشی های جدید عبارتند از:

  • ریلمی GT2 نسخه Master Explorer
  • وان پلاس 10T
  • iQOO 10 نسخه استاندارد

همچنین دو دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، یک دستگاه با صفحه نمایش 6.78 اینچی و یک محصول دیگر با صفحه نمایش 6.67 اینچی هم در میان گوشی های جدید ماه جولای حاضر هستند.

در کنار این محصولات، موتورولا در ماه جولای از گوشی موتورولا Edge 30 اولترا رونمایی خواهد کرد. این محصول نه تنها به تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود؛ بلکه به عنوان نخستین گوشی هوشمند دنیا با دوربین 200 مگاپیکسلی شناخته خواهد شد.

البته انتظار می‌رود شیائومی نیز به زودی از این حسگرهای 200 مگاپیکسلی در محصولات جدیدش استفاده کند؛ با این حال پیش‌بینی می‌شود گوشی‌های شیائومی کمی بعد از Edge 30 Ultra رونمایی شوند.

در این میان ایسوس هم در ماه جولای گوشی ROG Phone 6 را معرفی خواهد کرد که تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را با باتری غول‌پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد کرد.

ایسوس ROG Phone 6

همچنین، محصولاتی از برند بلک شارک و لنوو که به این تراشه‌های جدید مجهز خواهند بود نیز در ماه جولای رسما معرفی خواهند شد؛ هرچند که اطلاعات چندانی از آن‌ها در دست نیست.

از طرف دیگر، تراشه دایمنسیتی 9000 هم دیگر چیپست قدرتمند بازار است که بسیاری کمپانی‌های مطرح به دنبال استفاده از آن‌ها در پرچمداران خود هستند. در ماه جولای، شیائومی گوشی Xiaomi 12S پرو که به این چیپست‌ها مجهز است را معرفی می‌کند و iQOO هم محصولی جدید مجهز به نسخه قدرتمند این تراشه‌ها موسوم به دایمنسیتی 9000 پلاس را رونمایی خواهد کرد.

شیائومی 12S پرو

به زودی اطلاعات جدیدی از تمامی گوشی های جدید ماه آینده منتشر خواهد شد. با این حال حتی با همین اطلاعات محدود کنونی نیز می‌توان حدس زد که ماه جولای 2022 پر از اتفاقات جالب و هیجان‌انگیز برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*