مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا

مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا فاش شد؛ نمایشگر 144 هرتزی، سلفی 60 مگاپیکسلی و شارژ 68 وات

مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا فاش شد. Motorola Edge 30 Ultra به امکاناتی همچون نمایشگر 144 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 898 و شارژ فوق سریع مجهز است.

گوشی پرچمدار بعدی موتورولا، Moto Edge X نام دارد و گرچه هنوز اطلاعات دقیقی از زمان رونمایی از آن در دست نیست، گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی با نام “Motorola Edge 30 Ultra” در ماه ژانویه وارد بازارهای بین‌المللی می‌شود. نسل قبلی این گوشی با نام موتورولا اج 20 و اج 20 پرو وارد بازار شد.

در ادامه همین گزارش که توسط TechnikNews منتشر شده، مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا با شماره مدل XT-2201 و کدنام Rogue فاش شده است.

مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا

گوشی توانمند و پرچمدار آینده موتورولا به یک نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، طراحی پانچ هول، نرخ رفرش 144 هرتزی و گواهی +HDR10 مجهز خواهد بود. این گوشی به صورت پیش‌فرض اندروید 12 را ارائه می‌کند و دو به‌روزرسانی بزرگ بعدی اندروید را هم دریافت خواهد کرد.

مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا

این تصویر متعلق به گوشی موتورولا اج 20 پرو است

Edge 30 Ultra از چیپست SM8450 کوالکام قدرت می‌گیرد که به نظر می‌رسد این نام داخلی چیپست پرچمدار معرفی نشده اسنپدراگون 898 است. 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 نیز این تراشه را همراهی می‌کنند و قرار است دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی در اختیار مشتریان قرار گیرد. در هر دو نسخه، نوع حافظه UFS 3.1 است، ولی متأسفانه خبری از اسلات کارت حافظه microSD‌ در آن‌ها نخواهد بود.

در مجموع چهار دوربین روی این گوشی تعبیه شده که شامل یک حسگر 60 مگاپیکسلی سلفی در جلو و سه دوربین در پشت می‌شود. این سه دوربین را سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی اولترا واید (به نام Samsung JN1) و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی این گوشی با لرزشگیر اپتیکال تصویر همراه است و دوربین سلفی توانمند آن می‌تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی و از طریق یک پورت USB-C با توان 68 وات تأمین می‌شود. منبع می‌گوید به لطف آداپتور 68 وات، این گوشی در عرض 15 دقیقه به شارژ 50 درصد و در عرض تنها 30 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد. ولی متأسفانه این گوشی از شارژ بی‌سیم یا شارژ معکوس پشتیبانی نمی‌کند.

اگرچه مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا در حد پرچمداران توانمند بازار است، ولی موتورولا برای پایین نگه داشتن قیمت نهایی قاب پشتی این گوشی را از جنس پلاستیک با پوشش دفع کننده آب و گواهی IP52 طراحی کرده است. یک دکمه برای دسترسی سریع به دستیار مجازی گوگل نیز روی بدنه این گوشی تعبیه شده، اما فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به اسپیکرهای استریو، WLAN 6، شبکه 5G با پشتیبانی از فرکانس‌های زیر 6 گیگاهرتز و بلوتوث نسخه 5.2 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*