نمایشگاه شهر هوشمند

همراه اول با شعار لمس جهان دیجیتال در نمایشگاه شهر هوشمند حضور پیدا خواهد کرد

اپراتور همراه اول با شعار لمس جهان دیجیتال و با محوریت هوشمندسازی در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور پیدا خواهد کرد.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران (Smart City Expo 2022) با حمایت وزارت کشور و با دریافت مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ 12 تیر تا 14 تیر 1401 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه شهر نوآور که به شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور تعلق دارد نیز در همین مکان برگزار خواهد شد.

حضور همراه اول در نمایشگاه شهر هوشمند

اپراتور همراه اول نیز به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود قصد دارد با شعار لمس جهان دیجیتال و با محوریت ارائه «راهکارهای زیرساختی فناوری اطلاعات و مخابرات»، «حوزه‌های مربوط به شهر هوشمند مانند اپراتور انرژی»، «شبکه توزیع کالا» و «سلامت هوشمند» در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

علاوه بر این، آکادمی همراه نیز با مدرسه اینترنت اشیا و مرکز تحقیق و توسعه همراه اول هم با پلتفرم اختصاصی IOT که میزبان 250 سازمان و شرکت دانش بنیان از سراسر جهان بوده در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین برگزاری سخنرانی‌های علمی و تخصصی به همراه کارگاه‌های آموزشی در حوزه معرفی ابعاد مختلف هوشمندساز و قابلیت‌های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب‌نظران داخلی و خارجی یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود. علاقه‌مندان در روزهای 12 تا 14 تیر 1401 از ساعت 9 تا 17 می‌توانند به این نمایشگاه مراجعه کرده و با دستاوردهای همراه اول آشنایی پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*