گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 6

نخستین تصاویر رسمی گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 6 را از دست ندهید

سه روز مانده به رونمایی رسمی، ایوان بلس نخستین تصاویر رسمی گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 6 را منتشر کرد تا با ظاهر این محصول پرچمدار آشنا شویم.

در حالی که تمام چشم‌ها به رویداد معرفی گوشی های گیمینگ Asus ROG Phone 6 که سه روز دیگر برگزار می‌شود دوخته شده است، ایوان بلس (افشاگر مطرح دنیای تکنولوژی) تصاویری از این گوشی را در توییتر خودش منتشر کرده است. برخی از مشخصات فنی مهم گوشی نیز پیشتر فاش شده است که شامل یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی و تجهیز به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در زیر قابش می‌شود. اکنون این تصاویر رسمی می‌توانند چهره واقعی گوشی ایسوس راگ فون ۶ را به نمایش بگذارند.

گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 6

همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط ایوان بلس می‌بینید، این دیوایس در جلو بسیار شبیه به نسل‌های گذشته خودش است. ایسوس تغییری در این طراحی ایجاد نکرده، چرا که بسیاری از کاربران از آن رضایت دارند. این تصاویر یک نمایشگر بزرگ با حاشیه‌هایی نسبتاً ضخیم در بالا و پایین صفحه و اسپیکرهای استریو را نشان می‌دهند.

در پشت گوشی هم دوربین سه‌گانه، برند گیمینگ ROG و یک ماتریکس LED رنگی که لوگو ROG را در گوشه دستگاه بازسازی می‌کند، دیده می‌شوند. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 6 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 6

مشخصات فنی احتمالی گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 6

گوشی جدید ایسوس که چند روز دیگر آن را ملاقات می‌کنیم، به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی مجهز است و یک حسگر اثر انگشت برای تأمین امنیت کاربران در داخل آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی ایسوس ROG Phone 6 با یک سورپرایز بزرگ فاش شد

این گوشی از آخرین چیپست کوالکام قدرت می‌گیرد که تا ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت آن را همراهی می‌کنند. در بخش نرم افزاری هم شاهد حضور سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی ROG UI هستیم. انرژی باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با سرعت بسیار بالای ۶۵ واتی تأمین می‌شود.

در پشت گوشی به جز سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید و یک لنز ماکرو هم حضور دارند. در جلوی گوشی هم شاهد حضور یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*