موتورسیکلت

ایران خودرو موتورسیکلت صادر می‌کند!

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت این شرکت علاوه بر خودرو، قطعات یدکی و موتورسیکلت را نیز به بازارهای مختلف صادر می‌کند.

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد تارا، دنا و پارس به عنوان خودروهای صادراتی این گروه خودروسازی محسوب می‌شوند که آنها را به بازارهای روسیه، سنگال، ارمنستان، آذربایجان، سوریه، عراق و ونزوئلا صادر می‌کنیم. وی افزود طبق پیش‌بینی‌ها ایران خودرو تا پایان سال 1401 حدود 15 هزار دستگاه خودرو را صادر خواهد کرد که از این میزان صادرات به درآمد حداقل 150 میلیون دلاری دست پیدا خواهد کرد.

صادرات موتورسیکلت توسط ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود بیان کرد این گروه خودروسازی علاوه بر خودرو، قطعات یدکی و موتورسیکلت را نیز صادر می‌کند. وی با اشاره به توقف تولید خودروهای ناقص ایران خودرو از ابتدای خرداد 1401 عنوان کرد در حال حاضر حدود 23 هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ‌های ایران خودرو قرار دارد که تا پایان مردادماه این تعداد به صفر خواهد رسید.

خطیبی با اعلام این که ایران خودرو با طرح واردات خودرو موافق است گفت باید به مردم حق انتخاب بدهیم و در همین راستا ایران خودرو نیز برای رقابت با خودروهای وارداتی در ایران آمادگی کامل دارد. وی در خصوص شباهت کراس اوور ریرا به یک خودرو خارجی نیز بیان کرد در طراحی ریرا از هیچ خودرو خارجی الگوبرداری نشده و این خبرها فقط برای تخریب ایران خودرو مطرح می‌شود.

موتورسیکلت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این که مرکز تحقیقات این شرکت به کپی‌برداری نیازی ندارد گفت طی 20 روز آینده نخستین مدل ساخته شده در پروژه tf۲۱ برای یک خودرو جدید معرفی خواهد شد. ضمن این که طرح افزایش کیفیت در این شرکت نیز به تدریج تحقق پیدا خواهد کرد.

خطیبی در پایان خاطرنشان کرد به طور کلی 279 طرح در سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار ایران خودرو قرار دارد که 199 برنامه زیرساختی برای بهبود کیفیت در زنجیره ارزش این شرکت، 73 طرح برای ارتقای مشخصه‌های کیفی محصولات و همچنین 7 طرح برای توسعه محصول جدید را شامل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بريد خجالت بكشید با این فرغونی كه درست كردید كشورهای دیگه سال به سال ماشین جدید تولید ميکنن كه برا يه عمری بشر كار ميكنه اون وقت شماها با این آشغالی كه درست كردید و میخواهید با قیمت های نجومی به خورد مردم بدید فكر ميكنيد پیشرفت كردید . خدا ازتون نگذره كه داريد به مردم خيانت ميكنید