سامسونگ گلکسی نوت 20

سری گلکسی نوت سامسونگ، رسما به تاریخ پیوست

طبق گفته رئیس بخش موبایل سامسونگ، ظاهرا باید برای همیشه با سری گلکسی نوت خداحافظی کنیم. اما چه جایگزینی برای این سری وجود دارد؟

رئیس بخش موبایل سامسونگ، اخیرا تایید کرده که این شرکت دیگر برنامه‌ای برای عرضه مجدد سری گلکسی نوت ندارد. با این‌حال، رد پای Note هم‌چنان در گلکسی اس اولترا حفظ خواهد شد. پیش‌تر، گمانه‌زنی‌های متعددی مبنی بر توقف تولید سری نوت توسط سامسونگ وجود داشت که این غول کره‌ای نیز در قبال آن، سیاست سکوت را در پیش گرفته بود. پس از عرضه گلکسی اس 21 اولترا که از قلم S Pen و سایر ویژگی‌های نوت برخوردار بود، تقریبا تا زیادی مسجل شد که کار سامسونگ با سری نوت تمام شده است.

حساب توییتری UniverseIce، از بلاگرهای محبوب فناوری، فاش کرده که TM Roh، رئیس بخش الکترونیک سامسونگ در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده، Galaxy Note قرار است از این به بعد، تحت عنوان سری S Ultra عرضه شود. آخرین سری از گوشی‌های هوشمند نوت، Galaxy Note 20 نام داشت که در آگوست 2020 عرضه شد. در سال 2021، گلکسی نوت جدیدی معرفی نشد و امسال نیز، سامسونگ اس 22 اولترا را به عنوان جانشینی برای این سری ارائه کرد.

گلکسی اس اولترا، جایگزینی برای سری نوت

گلکسی نوت 20

مسلما تاکنون، گلکسی اس 22 اولترا به خوبی خلاء ناشی از توقف تولید سری نوت را پر کرده است. بنابراین، منطقی است که سامسونگ تمرکز اصلی خود را بر روی خط تولید S Ultra قرار دهد. حتی با وجود آنکه نام کلاسیک نوت از بین رفته، طرفداران S Pen هم‌چنان می‌توانند از امکانات این قابلیت در سری اولترا بهره‌مند شوند. طرفداران سامسونگ انتظار دارند تا این شرکت، پرچم‌دار بعدی مجهز به S-Pen خود که گلکسی اس 23 اولترا نامیده خواهد شد را در سه ماهه اول 2023 وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*