مشخصات فنی ایسوس ROG Phone 6

مشخصات فنی ایسوس ROG Phone 6 با یک سورپرایز بزرگ فاش شد

مشخصات فنی ایسوس ROG Phone 6 به لطف گواهی تنا منتشر شد. گوشی گیمینگ جدید ایسوس از جدیدترین فناوری‌های دنیای موبایل برخوردار خواهد بود

کدام برند اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را عرضه می‌کند؟ به نظر می‌رسد ایسوس می‌تواند این برند لقب بگیرد؛ چرا که این شرکت تایوانی تأیید کرده است ۵ جولای (۱۴ تیر ماه) از گوشی‌های پرچمدار سری ایسوس ROG Phone 6 رونمایی خواهد کرد. اخیراً رگولاتوری چینی 3C در چین به دو گوشی این خانواده با شماره مدل‌های AI12201_A و AI2201_B گواهی داده است. اکنون مدل AI2201_B موفق شده گواهی TENAA را هم کسب کند که به لطف آن مشخصات ایسوس ROG Phone 6 را تأیید می‌کند. البته هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که این برای مدل اصلی این خانواده یا مدل پرو آن است.

مشخصات فنی ایسوس ROG Phone 6

گوشی راگ فون ۶ ایسوس ضخامت ۱۰.۳۹ میلی‌متری و وزن ۲۲۹ گرمی دارد. بنابراین با گوشی بزرگ و سنگینی طرف هستیم. یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED در جلوی این دیوایس قرار گرفته که نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی دارد. و در حالی که رزولوشن دقیق این نمایشگر اعلام نشده، ایسوس به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۲ با رابط کاربری ROG Phone UI روی آن استفاده کرده است.

در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ با سرعت کلاک ۳.۲ گیگاهرتزی تعبیه شده است. این گوشی ۱۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد. نیروی آن هم توسط یک باتری دو سلولی ۲۹۲۵ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که مجموع آن‌ها ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت را تشکیل می‌دهد. گواهی 3C تأیید می‌کند که این باتری با توان فست شارژ ۶۵ واتی شارژ می‌شود.

در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی حضور دارد. وقتی هم گوشی را برگردانید،‌ در پشت آن دوربین سه‌گانه‌ای با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین واید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی حضور دارد. امنیت این گوشی نیز توسط حسگر اثر انگشت درون صفحه تأمین می‌شود. گرچه تصویری از این گوشی در وب‌سایت تنا منتشر نشده، اما بر اساس شایعات، طراحی پشتی جدیدی را ارائه خواهد کرد.

این‌ها تمام اطلاعاتی هستند که ما از مشخصات فنی ایسوس ROG Phone 6 به دست آورده‌ایم. در حالی که این گوشی ۵ جولای معرفی می‌شود، ولی هنوز تاریخ ورود به بازار و قیمت آن مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*