بازی efootball

قرارداد انحصاری و بزرگ اینتر با بازی eFootball

شرکت کونامی با یک قرارداد انحصاری و بزرگ باشگاه اینتر میلان را تصاحب کرد. اینتر از ژوئیه سال 2024 به عنوان یک تیم انحصاری در بازی eFootball حضور خواهد داشت.

باشگاه اینتر یکی از تیم‌های پرطرفدار دنیاست که در ایران هم هواداران بسیاری دارد. اگر به ورزش فوتبال علاقه دارید، جزو طرفداران سرسخت باشگاه اینتر هستید و از قضا بازی eFootball را به فیفا ترجیح می‌دهید، باید خوشحال باشید زیرا کونامی به تازگی با یک قرارداد انحصاری و بزرگ، حضور اینتر میلان را در eFootball تایید کرده است. اینتر از ماه ژوئن سال 2024 (خرداد 1403) به صورت انحصاری در این بازی حضور پیدا خواهد کرد و در هیچ بازی ویدیویی دیگری حاضر نخواهد شد؛ این بدان معناست که تیم اینتر در آن سال در نسخه جدید فیفا حضور ندارد.

شرکت الکترونیک آرتز مجبور است برای باشگاه اینتر میلان یک نام جعلی و غیرحقیقی پیدا کند. زمانی که کونامی طی یک قرارداد انحصاری حق امتیاز تیم بزرگ یوونتوس را به دست آورد، الکترونیک آرتز نام این باشگاه را به Piemonte Calcio تغییر داد. به نظر می‌رسد مذاکرات سران کونامی با باشگاه‌های لیگ ایتالیا (سری آ) به شکل بسیار خوبی پیش می‌رود و ممکن است در آینده شاهد قراردادهای بیشتر و بزرگ‌تری باشیم.

در حالی که کونامی طی یک قرارداد بزرگ حق امتیاز اینتر را خریداری کرده است تا از این باشگاه به صورت انحصاری در بازی eFootball استفاده کند، الکترونیک آرتز تمرکز خود را به تمام لایسنس‌های بزرگ دنیای فوتبال اختصاص داده است؛ از جمله حق امتیاز بزرگ و بسیار مهم لیگ جزیره انگلستان. فیفا 23 آخرین عنوان از این مجموعه با نام FIFA خواهد بود و از سال آینده این سری مشهور و پرطرفدار، EA Sports FC نام خواهد داشت.

قرارداد اینتر با کونامی در بازی eFootball، برای هواداران این تیم خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهد بود؛ زیرا بازیکنان می‌توانند به کیت‌های اصلی و همچنین استادیوم مشهور سن سیرو دسترسی پیدا کنند.

سال گذشته کونامی با بازی eFootball فاجعه جبران‌ناپذیری را به وجود آورد و مورد تمسخر خیل عظیمی از گیمرها و رسانه‌ها قرار گرفت. اما به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی می‌خواهد اشتباهات گذشته را جبران کند و با قدرت بیشتری به میدان بازگردد.

نظر شما چیست؟ آیا eFootball می‌تواند در رقابت با بازی EA Sports FC موفق ظاهر شود و از این عنوان محبوب پیشی بگیرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*