رندر شیائومی 12s

شیائومی 12S اولترا؛ مشخصات فنی، امکانات، طراحی و قیمت و هرآنچه تا امروز میدانیم

در این مطلب به مرور شایعات، جزئیات و اطلاعات منتشر شده از گوشی شیائومی 12S اولترا، پرچم‌دار مورد انتظار Xiaomi می‌پردازیم.

چیزی تا رونمایی از سری مورد انتظار 12 اس شیائومی باقی نماده و این شرکت قرار است سه مدل از جمله نسخه پایه، 12S پرو و 12S Ultra را وارد بازار کند. اکنون در ادامه به تمامی اطلاعات دریافتی نظیر شایعات، مشخصات، امکانات، طراحی و قیمت احتمالی شیائومی 12S اولترا می‌پردازیم.

هر آنچه از شیائومی 12S اولترا می‌دانیم

طراحی

برخلاف شیائومی 12S معمولی و پرو، سازنده چینی هنوز از طراحی سری 12S اولترا رونمایی نکرده است. این شرکت اخیرا با انتشار یک تیزر تصویری، چشم‌اندازی مختصر را از سری 12 اس ارائه داده است که جزئیاتی چندانی در آن قابل رویت نبود. با این‌‌‌ حال، گمانه‌زنی‌ها از یک طرح جزیره‌ بزرگ و مستطیلی برای پیکربندی دوربین‌ها در سری اولترا خبر می‌دهند که چندین سنسور تصویر را در خود جای خواهد داد.

شیائومی 12S اولترا

هم‌چنین می‌توان انتظار داشت که این ماژول، طی همکاری با برند لایکا ساخته شده باشد. در همین حال، احتمالا بخش جلوی دستگاه دارای حاشیه‌های حداقلی و حفره پانچ‌‌هول در مرکز، به مانند دو مدل دیگر سری 12S خواهد بود. سایر جزئیات منتشر شده به امکاناتی نظیر فرستنده مادون قرمز، اسپیکر Harmon Kardon، پورت USB Type C و پوشش شیشه‌ای و مات پنل پشتی گوشی اشاره دارد.

مشخصات فنی

شیائومی در ابتدا قرار بود، گوشی 12S اولترا را در بازه بین مارس و آوریل، با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه کند. اما از آنجایی‌که این عرضه به تعویق افتاد، شرکت چینی تصمیم گرفت تا از تراشه جدیدتر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در پرچم‌دار خود استفاده کند. این چیپست احتمالا با 12 گیگابایت رم و حداکثر حافظه داخلی 512 گیگابایت همراه خواهد شد. در قاب جلوی گوشی نیز انتظار می‌رود یک نمایشگر 6.73 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن +QHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و تراکم پیکسلی 521 ppi قرار داشته باشد.

شیائومی 12s اولترا

این پنل، به اسکنر اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر نیز مجهز خواهد بود. سایر ویژگی‌های احتمالی، شامل بلندگوهای استریو Harmon Kardon، فناوری WiFi 6E، بلوتوث 5.2 و رابط کاربری MIUI 13 که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 هستند.

شیائومی 12S اولترا، احتمالا نیروی خود را از یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که از شارژ سریع سیمی 67 واتی، همراه با شارژ سریع بی‌سیم 50 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

دوربین شیائومی 12S اولترا

سنسور 12s اولترا

در بخش دوربین، شیائومی از تجهیز 12S اولترا به سنسور اصلی IMX989 سونی خبر داده است. این سنسور بزرگ دارای ابعاد 1 اینچی و وضوح 50 مگاپیکسلی است و طبق شایعات، با لنز فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و تله فوتو 48 مگاپیکسلی که دارای زوم اپتیکال 5 برابر است، همراه خواهد شد. هم‌چنین به‌نظر می‌رسد در قاب جلو، یک دوربین 20 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*