داستر دوگانه سوز

داستر دوگانه سوز معرفی شد + عکس و مشخصات

داستر دوگانه سوز مدل 2022 معرفی شد. این شاسی بلند پرفروش و محبوب داچیا اکنون از امکانات بیشتر و موتور دوگانه سوز بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

داستر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات داچیا محسوب می‌شود و این شرکت رومانیایی قصد دارد مدل 2022 این خودرو را به همراه امکانات بیشتر و پیشرانه دوگانه‌سوز سازگار با سوخت LPG به بازار عرضه کند. این خودرو از لحاظ ظاهری نیز تغییرات جزئی را تجربه کرده است.

گفتنی است عرضه نسخه دوگانه سوز داستر در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات زیست‌محیطی متوقف شده بود، اما اکنون داچیا با بهینه‌سازی پیشرانه این خودرو قصد دارد آن را مجددا به بازار عرضه کند.

مشخصات داستر دوگانه سوز

داستر دوگانه سوز

داستر اکنون به یک پیشرانه 1 لیتری ECO-G مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 100 اسب بخار و گشتاور 170 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. همچنین مهندسان داچیا این موتور را به کمک فناوری دو سوختی برای استفاده از بنزین یا LPG گاز نفت بهینه‌سازی کردند.

این پیشرانه که نام تجاری ECO-G برای آن در نظر گرفته شده به دلیل استفاده از سوخت LPG و عملکرد مناسب در بخش فنی توانسته برچسب زیست محیطی ECO را از اداره کل ترافیک کشور اسپانیا دریافت کند. مشتریان می‌توانند داچیا داستر دوگانه سوز را در سه نسخه Essential، Expression و Journey Go سفارش دهد. البته Journey Go به عنوان نسخه فول این شاسی بلند محبوب محسوب می‌شود.

داستر دوگانه سوز

از امکانات نسخه پایه Essential داچیا داستر دوگانه سوز می‌توان به رک سقفی مشکی، شیشه‌های عقب دستی، آینه‌های عقب با قابلیت تنظیم دستی، فرمان قابل تنظیم ارتفاع و عمق، روشنایی اتوماتیک چراغ‌ها، محدود کننده سرعت، سنسور فشار باد لاستیک، چرخ‌های فولادی 16 اینچی، لوازم داخلی ضروری، قفل مرکزی، شیشه جلو برقی، سیستم رادیو دیجیتال، ترمز اضطراری، سیستم شروع حرکت در سراشیبی، چراغ دی‌لایت، کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای اشاره کرد.

نسخه Expression نیز علاوه بر امکانات نسخه قبل از آینه‌های دید عقب با قابلیت تنظیم برقی و گرم شونده، سنسورهای پارک عقب، بلوتوث، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، چراغ‌های مه شکن، محدود کننده سرعت، رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، لوازم داخلی ضروری، ارتفاع صندلی راننده قابل تنظیم، کنترل دستی تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی عقب، اندروید اتو و اپل کار پلی بهره می‌برد.

نسخه Journey Go نیز به عنوان نسخه فول‌آپشن این خودرو علاوه بر امکانات نسخه‌های قبل به آینه‌های بیرونی با قابلیت تنظیم برقی، تاشو و گرم شونده، رک سقفی خاکستری مگالیت، لوازم ضروری سفر، ارتباط بی‌سیم گوشی، دوربین‌های جانبی، مرورگر اینترنت، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، شیشه‌های دودی فابریک، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع با قابلیت تنظیم کمر و تکیه‌گاه دست، 2 درگاه یو اس بی در صندلی‌های عقب و رادار نقطه کور مجهز شده است.

نسخه Essential این خودرو با قیمت 17 هزار و 440 یورو و نسخه Expression آن نیز با قیمت 19 هزار و 290 یورو در بازار اسپانیا به فروش خواهد رسید. در حال حاضر قیمت نسخه Journey Go اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پس، کی این خودروها وارد میشن که گرانی خودرو را بشکنند؟؟؟