تشخیص تب توسط اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری ۸ تشخیص می‌دهد که شما تب دارید یا نه

بلومبرگ گزارش می‌دهد، امسال یک دماسنج بدن به اپل واچ سری ۸ – Apple Watch Series 8 اضافه می‌شود که به تشخیص تب داشتن کاربر کمک خواهد کرد.

مارک گورمان از بلومبرگ به عنوان یک منبع قابل اعتماد می‌گوید، ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۸ به لطف یک سنسور دماسنج بدن داخلی، اگر بدن کاربر دمایی بالاتر از حد طبیعی داشته باشد، به او هشدار می‌دهند که تب دارد.

گورمان در جدیدترین مطلبی که منتشر کرده می‌گوید اپل واچ Series 8 به یک سنسور دماسنج بدن جدید مجهز می‌شود که موفق شده آزمایش‌های داخلی اپل را پشت سر بگذارد. این نویسنده حوزه تکنولوژی معتقد است که البته خیلی نباید روی این قابلیت در نسخه معمولی و نسخه مقاوم اپل واچ سری ۸ که برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده، حساب باز کرد. برخلاف یک دماسنج بدن واقعی، اپل واچ مستقیماً دمای کنونی بدن کاربر را اندازه‌گیری نمی‌کند. در واقع آن هر زمانی که چنین احساسی کند، به کاربر هشدار خواهد داد. در متن این گزارش آمده است:

شما می‌توانید انتظار داشته باشید امکانات ردیابی سلامت جدیدی امسال به اپل واچ اضافه شود. در ماه آوریل گزارش دادم که اپل می‌خواهد یک دماسنج بدن را به سری ۸ ساعت هوشمند خودش اضافه کند که در حال گذراندن آزمایش‌های داخلی است. حالا به نظر می‌رسد این سنسور موفق شده به نسخه استاندارد و نسخه مقاوم اپل واچ Series 8 که مختص ورزشکاران رشته‌های مخاطره‌آمیز است راه پیدا کند.

به جز تشخیص تب، اپل واچ سری ۸ چیز جدید زیادی ندارد

اپل در طول این سال‌ها حسگرها و قابلیت‌های سلامت جدیدی را به اپل واچ اضافه کرده که آخرین آن، سنسور سنجش سطح اکسیژن خون در اپل واچ سری ۶ بود. انتظار می‌رود به جز سنسور دماسنج بدن، اپل واچ سری 8 از همان طراحی آشنای سری ۷ برخوردار باشد و به پردازنده‌ای که اپل در دو نسل قبلی ساعت خود استفاده کرده، مجهز شود. البته گورمان می‌گوید نمایشگر مدل‌های بالارده این ساعت امسال ارتقا پیدا می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*