تغییرات اپل واچ سری ۸

تغییرات اپل واچ سری ۸ نسبت به نسل قبل شما را ناامید می‌کند

شهریور ماه اپل واچ سری ۸ – Apple Watch Series 8 با چیپست S8 معرفی می‌شود، اما ظاهراً خیلی نباید انتظار تغییرات زیادی را از آن داشته باشید!

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، تراشه S8 زیر قاب اپل واچ سری ۸ خیلی سریع‌تر از نسل گذشته نیست و هر سه مدل ساعت هوشمند جدید اپل امسال با همین تراشه عرضه خواهند شد.

بله درست خواندید امسال اپل نسل جدید ساعت هوشمند خودش را در سه نسخه ارائه خواهد کرد. گرچه این نسخه‌ها از نظر ظاهری و مشخصات فنی کلیدی خود متفاوت با یکدیگر هستند، اما ظاهراً تراشه قدرت‌بخش هر سه مشابه است. مارک گورمان، خبرنگار بلومبرگ می‌گوید امسال اپل واچ سری ۸، یک نسخه ارتقا یافته اپل واچ SE و یک نسخه مستحکم و ضد ضربه اپل واچ برای ورزش‌های مخاطره‌آمیز عرضه خواهند شد. با این حال اعتقاد بر این است که هر سه این‌ها به چیپست S8 مجهز می‌شوند.

تغییرات اپل واچ سری ۸ بیشتر ظاهری است

اساساً S8 خیلی سریع‌تراز چیپست S7 به کار رفته در زیر پوست اپل واچ سری ۷ نیست. و ظاهراً از مشخصات مشابهی با چیپست S7 و حتی S6 برخوردار است. اپل رونمایی از یک اپل واچ با تراشه‌ای کاملاً جدید و متفاوت را به سال آینده موکول کرده است.

تفاوت اپل واچ سری ۸ با مدل‌های گذشته را کاربرانی متوجه خواهند شد که می‌خواهند از سری ۵ مهاجرت کنند. علاوه بر این اپل واچ SE نیز از نمایشگری هم اندازه نسل گذشته خودش بهره می‌برد.

با لغو پشتیبانی از اپل واچ سری ۳ توسط آپدیت watchOS 9، حدس می‌زنیم اپل واچ SE فعلی هم قیمت سری ۳ شود و نسل جدید SE با قیمتی بالاتر ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*