نصب بدون محدودیت ویندوز ۱۱

با این برنامه بدون محدودیت ویندوز ۱۱ را روی هر کامپیوتری نصب کنید

برنامه‌ای عرضه شده که می‌تواند محدودیت های خسته کننده مایکروسافت برای نصب ویندوز ۱۱ – Windows 11 از جمله آنلاین بودن سیستم را نادیده بگیرد.

نسخه آزمایشی جدید نرم افزار Rufus 3.19 یک نصب کننده بوتیبل ویندوز را ایجاد می‌کند که محدودیت های نیاز به اکانت مایکروسافت و غیره را برای نصب، حذف خواهد کرد.

ویندوز 11 با الزامات بیشتری برای نصب در مقایسه با نسخه‌های قبلی این سیستم عامل ارائه شده است. به طور مثال جلوی پردازنده‌های قدیمی را برای نصب می‌گیرد و همچنین به اتصال اینترنت و اکانت مایکروسافت کاربر نیاز خواهد داشت. خوشبختانه روش‌هایی برای دور زدن محدودیت نصب ویندوز ۱۱ روی سیستم هایی با پردازنده‌های پشتیبانی نشده مایکروسافت ایجاد شد و غول آمریکایی هم نتوانست جلوی این روش‌ها را بگیرد. اما هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جلوی محدودیت داشتن یک حساب کاربری مایکروسافت را بگیرند.

نصب بدون محدودیت ویندوز ۱۱

برنامه Rufus

خوشبختانه نرم افزار Rufus این اجازه را به شما می‌دهد تا ویندوز ۱۱ را بدون اکانت مایکروسافت و به آسانی روی هر کامپیوتری که دارید نصب کنید. این برنامه مدت زمان طولانی است که برای ساخت نصب کننده‌های بوتیبل ویندوز مورد استفاده قرار می‌گیرد. جدیدترین نسخه آزمایشی آن اکنون الزام به یک اکانت آنلاین مایکروسافت را دور می‌زند. این برنامه همچنین می‌تواند کامپیوترهایی که فاقد TPM 2.0 (مثل مک‌های اینتل)، کامپیوترهایی که کمتر از ۴ گیگابایت رم یا ۶۴ گیگابایت حافظه دارند را نادیده گرفته و جمع‌آوری خودکار اطلاعات کاربر را هم متوقف کند.

برای نادیده گرفتن محدودیت‌های مایکروسافت،‌ شما باید در طول نصب ویندوز ‍‍۱۱ بوتیبل شده توسط نرم افزار Rufus حتماً کامپیوتر خود را آفلاین نگه دارید و به هیچ عنوان به اینترنت متصل نشوید. خبر خوب اینکه به تازگی نسخه فارسی Rufus نیز منتشر شده که می‌توانید از آن استفاده کنید.

نصب بدون محدودیت ویندوز ۱۱ با Rufus

مایکروسافت سال گذشته هنگام عرضه ویندوز ۱۱ اعلام کرد که برای ارتقا به این نسخه کاربر نیاز به اتصال اینترنت و یک حساب مایکروسافت دارد. در حالی که این محدودیت‌ها باعث کلافه شدن کاربران شده بود، اما آن‌ها را در آخرین بروزرسانی نیمه دوم سال ۲۰۲۲ حتی بیشتر هم کرده است و اکنون برای نصب ویندوز ۱۱ پرو نیز این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

سپس مایکروسافت از یک سیستم تشخیص استفاده کرد تا کامپیوترهایی که این محدودیت‌ها را دور می‌زنند مشخص کند. این کمپانی همچنین می‌تواند هر زمانی که خواست، بروزرسانی‌های نرم افزاری را روی دستگاه‌های غیرسازگار مسدود کند!

دانلود برنامه Rufus از طریق وب‌سایت رسمی آن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*