سیتروئن e-C4 X

سیتروئن e-C4 X ، عجیب‌الخلقه فرانسوی معرفی شد + عکس

سیتروئن e-C4 X مدل 2023 معرفی شد. این خودرو نسبت به سایر خودروهای موجود در بازار از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

سیتروئن از محصول جدید خود با نام e-C4 X پرده برداشت. این خودرو نسبت به سایر خودروهای موجود در بازار از طراحی متفاوتی بهره می‌برد؛ به گونه‌ای که به شکل کامل در کلاس سدان جای نمی‌گیرد و ترکیبی از سدان، کراس اوور و فست بک محسوب می‌شود.

مشخصات سیتروئن e-C4 X

citroen

طول سیتروئن e-C4 X حدود 4600 میلی‌متر، عرض آن 1800 میلی‌متر، ارتفاع آن 1525 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز 2670 میلی‌متر اعلام شده است. هرچند این خودرو به پژو 408 شباهت زیادی دارد، اما برای آن طراحی ترکیبی در نظر گرفته شده و یک سدان کامل محسوب نمی‌شود. در واقع محصول جدید سیتروئن ترکیبی از سدان، کراس اوور و فست بک است.

citroen

همچنین در نمای جلوی این خودرو محل نصب چراغ‌های اصلی این خودرو به گونه‌ای است که آن را نسبت به سایر محصولات روز دنیا متمایز می‌سازد. سیتروئن برای این خودرو یک پیشرانه برقی با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر را در نظر گرفته است. همچنین این خودرو از باتری 50 کیلووات ساعتی بهره می‌برد که با یک‌بار شارژ قادر است مسافت حدود 360 کیلومتر را بپیماید.

citroen

مالکان می‌توانند صفر تا 80 درصد باتری‌های این خودرو را با شارژر سریع و شارژ 100 کیلوواتی دی سی ظرف مدت 1 ساعت شارژ کنند. سیتروئن e-C4 X می‌تواند ظرف مدت 9.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 150 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. البته در حال حاضر فقط مشخصات نسخه پایه این خودرو منتشر شده و باید منتظر معرفی نسخه‌های قدرتمندتر این خودرو بمانیم.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*