گوشی‌های هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو

گوشی‌های هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو در کنار ردیاب هواوی تگ رونمایی شدند

گوشی‌های میان‌رده و جذاب هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو – Huawei nova 10 & 10 Pro با مشخصات فنی مناسب، طراحی زیبا و قیمت زیر ۵۰۰ دلاری معرفی شدند.

هواوی، غول چینی گوشی‌ساز از دو محصول جدید سری nova 10 خود به نام‌های هواوی نوا ۱۰ و هواوی نوا ۱۰ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌های جدید که نسل جدید سری نوا ۹ محسوب می‌شوند، از مشخصات فنی درخور توجهی از جمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون و شارژ فوق سریع ۱۰۰ وات بهره می‌برند.

هواوی nova 10

گوشی‌های هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو

نسخه اصلی این خانواده به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برابر با ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز است. این نمایشگر نرخ تازه‌سازی بسیار سریع ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمس عالی ۳۰۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌کند. در زیر قاب این گوشی، چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۷۷۸ ۴ جی حضور دارد که ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند.

در بخش دوربین‌ها، شاهد حضور سه دوربین در پشت دیوایس هستیم که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن را تشکیل می‌دهند. ناگفته نماند که یک فلاش LED هم در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت. در جلوی گوشی هم یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی باکیفیت حضور دارد.

این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که خود آن با توان ۶۶ واتی به سرعت شارژ می‌شود. سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2.0 هواوی روی این گوشی نصب است و یک حسگر اثر انگشت هم برای حفظ امنیت کاربر داخل نمایشگر آن گنجانده شده است. نیازی به گفتن ندارد که این گوشی 4G خواهد بود.

هواوی nova 10 Pro

گوشی‌های هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو

اما دومین عضو این خانواده، گوشی هواوی نوا ۱۰ پرو است که از نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۷۸ اینچی با همان مشخصات یعنی پنل OLED و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این نمایشگر رزولوشن ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل و نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۰۰ هرتزی دارد.

در زیر قاب این گوشی هم چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ ۴ جی حضور دارد که ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. مدل پرو nova 10 از یک باتری بزرگ‌تر ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان شگفت‌انگیز ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود. ضمن اینکه مثل برادر کوچک‌تر، یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن جای گرفته است.

در بخش دوربین، هواوی از همان سیستم دوربین سه‌گانه مدل معمولی nova 10 در اینجا استفاده کرده است که شامل دوربین‌های ۵۰+۸+۲ مگاپیکسلی می‌شود. اما در جلوی گوشی شاهد حضور دوربین سلفی دوگانه هستیم که یک سنسور ۶۰ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت تشخیص زاویه و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی پرتره آن را تشکیل می‌دهند. سیستم عامل این گوشی هم HarmonyOS 2.0 است.

قیمت خانواده هواوی نوا ۱۰

گوشی‌های این خانواده با قیمت پایه نزدیک به ۴۰۰ دلاری وارد بازار خواهند شد. از همین امروز پیش‌فروش آن‌ها در چین آغاز شده و فروش قطعی آن‌ها ۴ روز دیگر انجام می‌شود. این دو گوشی در چهار رنگ نقره‌ای، سبز، بنفش و مشکی عرضه خواهند شد.

ردیاب هواوی تگ، نسخه چینی ایرتگ اپل

اما کمپانی هواوی در پاسخ به ایرتگ اپل، از یک ردیاب هوشمند NFC به نام هواوی تگ نیز رونمایی کرده است که می‌تواند با یک دستگاه مجهز به سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ ارتباط برقرار کرده و توسط شبکه “Find” هواوی، اشیاء گمشده شما را پیدا کند. هواوی با این تگ، گزارش موقعیت مکانی رمزگذاری شده را ارائه می‌کند. ضمن اینکه یک بلندگو نیز روی آن حضور دارد تا در صورت لزوم، صدای آلارم از روی آن پخش شود.

ردیاب هواوی تگ

وزن هواوی تگ فقط ۶ گرم و ضخامت آن هم ۵.۶ میلی‌متر است. گواهی ضد آب IP67 را ارائه می‌کند و در یک رنگ سفید، با قیمت ۱۵ دلاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*