پلی استیشن پلاس جدید

بهترین بازی های سرویس پلی استیشن پلاس جدید برای مشترکین دسته های اکسترا و پریمیوم

امروز نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین بازی‌هایی که در اختیار مشترکین دسته‌های اکسترا و پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس جدید قرار دارد. این لیست مجموعه‌ای از بازی های بزرگ PS4 و PS5 در کنار تعدادی از برترین عناوین مستقل را شامل می‌شود.

ماه گذشته سرانجام سرویس پلی استیشن پلاس جدید رسما آغاز به کار کرد تا نقطه عطفی در تاریخ بخش PlayStation سونی به شمار رود. مهم‌ترین قابلیت سرویس‌های جدید PlayStation Plus، مجموعه گسترده بازی‌هاییست که در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. بنابراین اگر اشتراک خود را از پایین‌ترین دسته این سرویس به یکی از دسته‌های اکسترا یا پریمیوم ارتقا داده باشید، طبیعتا با گزینه‌های زیادی پیش روی خود روبرو خواهید شد که هریک می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

به دلیل همین گستردگی مجموعه بازی‌های این سرویس، امروز در گجت نیوز قصد داریم تعدادی از بهترین بازی های دسته‌های اکسترا و پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس جدید که می‌توانید به طور رایگان تجربه کنید را معرفی کنیم.

پیش از شروع باید به این نکته اشاره کنیم که لیست حاضر تنها بازی‌هایی را که برای هر دو دسته اکسترا و پریمیوم از پلی استیشن پلاس در دسترس هستند را شامل می‌شود. بر این اساس، لیست حاضر محدود به بازی‌های PS4 و PS5 از جمله انحصاری‌هایی چون Ghost of Tsushima و God of War در کنار عناوین مستقلی چون Dead Cells و Celeste خواهد بود و بازی‌های PS3 که منحصرا در اختیار مشترکین دسته پریمیوم قرار می‌گیرند را شامل نخواهد شد.

قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس اکسترا ماهیانه 15 دلار و سالانه 100 دلار است؛ در حالی که دسته پریمیوم، ماهانه 18 دلار و سالانه 120 دلار قیمت دارد.

بهترین بازی های سرویس پلی استیشن پلاس جدید

Ashen

بازی Ashen

اگر به دنبال یک بازی اکشن شبیه به سری بازی‌های دارک سولز می‌گردید، Ashen گزینه‌ای مناسب برای شماست. این بازی تلفیقی از استراتژی، اکشن و تعامل است که در آن باید با برنامه‌ریزی دقیق به مبارزه با دشمنان بیرحمتان بپردازید.

Batman: Arkham Knight

بازی بتمن آرکهام نایت

بتمن آرکهام نایت یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ است و گیمرهای دسته‌های اکسترا و پریمیوم پلی استیشن پلاس اکنون این شانس را دارند که در نقش او قرار بگیرند و با تبهکاران گاتهام مبارزه کنند. این بازی از حیث جزئیات بصری فوق‌العاده بوده و پر از صحنه‌های اکشن جذاب است. گجت‌های مختلف بتمن و البته بت‌موبیل نیز از جمله دیگر خاطرات فراموش‌نشدنی این بازی به شمار می‌روند.

Bloodborne

پلی استیشن پلاس جدید

بلادبورن را باید اوج شکوه بازی‌سازی استودیوی فرام سافتور دانست. طراحی گاتیک جهان بازی در کنار باس فایت‌های نفس‌گیر و البته گیم پلی سولزلایک کم‌نقص این بازی ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. فقط کافیست کمی مهارت و صبر داشته باشید تا از مبارزات خونین بلادبورن جان سالم به در ببرید و رمز و رازهای شهر یارنام را کشف کنید.

Celeste

بازی Celeste

Celsete یکی از برترین بازی‌های مستقل تاریخ است که با گیم پلی ساده و شگفت‌انگیزش شما را حیران خواهد کرد! طراحی بصری بازی فوق‌العاده است و گیم پلی سخت و درگیرکننده آن بر روی داستانی احساسی و گیرا سوار شده تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برایتان خلق کند.

Control: Ultimate Edition

بازی Control

بازی کنترل ویترینی برای نمایش خلاقیت بی‌نظیر استودیو رمدی است. مهم‌ترین نقاط قوت این کمپانی یعنی مبارزات دقیق، طراحی بصری فوق‌العاده و تم ترسناک فضا در این بازی گردهم آمده‌اند و ترکیبی رویایی را تشکیل داده‌اند. بازی Control در نگاه اول شبیه به یک بازی مترویدوانیای سه بعدی است که بیش از هرچیز، طراحی محیط شگفت‌انگیز آن شما را مسحور خواهد کرد.

Dead Cells

بازی Dead Cells

همانند Celeste، بازی Dead Cells نیز یکی دیگر از بازی‌های مستقل فوق‌العاده سال‌های اخیر است که مشترکین دسته‌های بالاتر سرویس پلی استیشن پلاس جدید می‌توانند تجربه کنند. این بازی با ادغام ژانر بسیار محبوب مترویدوانیا با المان‌های روگ‌لایک توانسته به تجربه‌ای ارزشمند تبدیل شود. در مسیر حرکت به سمت پایان، تعداد دفعاتی که می‌میرید و مجبورید بازی را از ابتدا آغاز کنید، از دستتان خارج می‌شود! با این حال، وقتی به پایان بازی رسیدید متوجه می‌شوید که آن همه تلاش واقعا ارزشش را داشته است!

Death Stranding

پلی استیشن پلاس جدید

دث استرندینگ نخستن بازی مستقل هیدئو کوجیما خارج از سری متال گیر و سلطه کونامی به شمار می‌رود و از طرفی، خلاقانه‌ترین بازی اوست! این بازی، عجیب، ترسناک و سرگرم‌کننده است و داستانی فوق‌العاده را تعریف می‌کند که به کمک بازیگران مطرح هالیوودی به بهترین شکل پیاده‌سازی شده است. کوجیما همواره بازی‌ساز پیشرویی بوده است و Death Stranding به طور کامل گویای این موضوع است!

Demon’s Souls

بازی Demon's Souls

Demon’s Souls بازسازی نسل نهمی عنوانی با همین نام است که آغازکننده ژانر سولزلایک لقب می‌گیرد. این بازسازی به خوبی توانسته ضمن حفظ کردن تمامی عناصر جذاب مجموعه اصلی، با بهینه‌سازیی‌های گیم پلی و گرافیک، آن را به یک عنوان کاملا نسل نهمی تبدیل کند. این بازسازی نعمتی برای مشترکین سرویس PlayStation Plus است که بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

Doom

بازی Doom

خشونت و بی‌رحمی خالص، عبارتی است که این بازسازی شوتر اول شخص کلاسیک را توصیف می‌کند! Doom که در سال 2016 به بازار عرضه شده، شما را به سفری پر از نبردهای خونین به دل مریخ می‌فرستد؛ جایی که دروازه‌های جهنم گشوده شده و این سیاره را در معرض نابودی توسط موجودات جهنمی قرار داده است.

Final Fantasy

بازی فاینال فانتزی

سری فاینال فانتزی نیازی به معرفی و توضیح ندارد! مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس جدید به مجموعه‌ای گسترده از عناوین این فرنچایز دسترسی دارند. از ریمستر نسخه‌های کلاسیک PS1 گرفته تا نسخه‌های X، X-2 و XV، همگی در اختیارتان قرار دارند تا بتوانید طعم این مجموعه نقش آفرینی ژاپنی را بچشید.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut

پلی استیشن پلاس جدید

این بازی انحصاری پلی استیشن شما را به یک سامورایی واقعی تبدیل می‌کند. بنابراین فرقی ندارد که قصد قلع و قمع کردن مهاجمین مغولی با استفاده از کاتانا را داشته باشید و یا بخواهید با استفاده از تکنیک‌های مخفی‌کاری سامورایی‌ها از درون سایه‌ها دشمنانتان را شکار کنید! در هر صورت، در گوست آف سوشیما همه ابزارها در اختیارتان خواهد بود. همچنین نسخه Director’s Cut محتوای داستانی جدید را در یک مکان تازه (جزیره Iki) روایت می کند تا حتی برای کسانی که نسخه اصلی بازی را تجربه کرده‌اند هم عنوانی جالب باشد.

Ghostrunner

Ghostrunner

گوست رانر یک بازی سایبرپانک واقعی است که پر از حرکات آکروباتیک و گیم پلی مبتنی بر شمشیربازی و حرکات نمایشی است. اگر سایبرپانک 2077 نتوانست رضایت شما را جلب کند، شاید بد نباشد نگاهی هم به گوست رانر داشته باشید.

God of War

بازی گاد آف وار

بازگشت کریتوس در سال 2018 زمینه‌ساز خلق یک اثر حماسی دیگر برای PS4 شد که یک موهبت دیگر برای گیمرهای پلتفرم پلی استیشن به شمار می‌رود! این ماجراجویی تکرارناپذیر با طعم ارتباط پدر و فرزند با تکیه بر طراحی هنری فوق‌العاده و تیم نقش آفرینی توانا، فراموش‌نشدنی‌تر از همیشه شده است. در کنار دنیای زیبای بازی، گیم پلی بازی نیز تم جدیدی به خود گرفته و اکنون به صورت سوم شخص دنبال می‌شود. اگر تا کنون گاد آف وار را تجربه نکرده‌اید، پیش از عرضه نسخه جدید آن حتما این کار را انجام دهید. چرا که در غیر این صورت از یکی از برترین بازی‌های تارخ بازی‌های ویدیویی محروم خواهید شد.

Hollow Knight: Voidheart Edition

پلی استیشن پلاس جدید

ضمن اینکه بی‌صبرانه منتظر عرضه بازی Hollow Knight: Silksong هستیم، مایلیم که تجربه نسخه نسل هشتمی این بازی شگفت‌انگیز را به مشترکین PlayStation Plus توصیه کنیم. این بازی پر از جذابیت و گیراییست و مبارزات، ماجراجویی و داستان‌سرایی شگفت‌انگیز و بی‌تکراری را ارائه می‌دهد.

Horizon Zero Dawn: Complete Edition

پلی استیشن پلاس جدید

استودیوی خلاق گوریلا گیمز توانسته با پشت سر گذاشتن فرنچایز Killzone عنوان اوریجینال دیگری را خلق کند که زیبا و شگفت‌انگیز است. هورایزن در دنیایی پساآخرزمانی در آینده بسیار دور در جریان است که در آن ماشین‌هایی رباتیک جانشین انسان‌ها در بالاترین نقطه هرم غذایی شده‌اند! دنیای این بازی پهناور و پرجزئیات، گیم پلی آن خلاقانه و شخصیت‌پردازی آن تاثیرگذار است.

Marvel’s Spider-Man و Spider-Man: Miles Morales

بازی اسپایدرمن PS4

هر دو بازی اسپایدرمن ساخته شده توسط اینسامنیاک گیمز عناوینی فوق‌العاده هستند و ارزش بسیار زیادی برای صنعت ویدیوگیم دارند. همانگونه که از اقتباس‌های واقعی دنیای مرد عنکبوتی انتظار می‌رود، هر دو بازی پر از مبارزات منحصربفرد، ماجراجویی به سبک اسپایدرمن و لحظات داستانی احساسی هستند و تجربه‌هایی به یاد ماندنی به شمار می‌روند.

Mortal Kombat 11

مورتال کمبت 11

یازدهمین نسخه از فرنچایز مورتال کامبت را می‌توان بهترین بازی در تاریخ این مجموعه نامید. مورتال کمبت 11 مثل همیشه Fatality های چندش‌آور، کمبوهای خونین و البته داستان جذابی که در دنیاهای مختلف در جریان است را گرد هم آورده و در مجموعه‌ای بی‌نقص کنار هم قرار داده است. فراموش نکنید که در این نسخه همچنین می‌توانید در نقش رامبو هم قرار بگیرید!

Outer Wilds

پلی استیشن پلاس جدید

راهی نیست که بتوان بدون لو دادن بخش از داستان Outer Wilds، تعریفی از آن ارائه داد! با این حال اگر مشترک یکی از دو دسته اکسترا یا پریمیوم هستید و به لو‌پ‌های زمانی، معما و ترک‌های صوتی که روحتان را نوازش می‌دهد، علاقمندید، Outer Wilds مانند یک الماس درخشان است که باید حتما آن را تجربه کنید!

Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

رد دد ردمپشن 2 از آن دسته بازی‌هاییست که باید چندین هفته یا ماه از وقت خود را به آن اختصاص دهید! آخرین شاهکار راکستار شما را به یک سفر طولانی اما آرام و پیوسته به قلب غرب وحشی خواهد برد؛ جایی که عصر کابوی‌ها در حال به پایان رسیدن است و قانون بر ایالات متحده حکمفرما شده است. تجربه سندباکس RDR2 هرگز شبیه آنچه تا کنون دیده‌اید نخواهد بود! پس اگر مشترک هریک از دسته‌های بالاتر سرویس پلی استیشن پلاس جدید هستید، تجربه این عنوان برایتان مهم و ضروری است.

Resogun

بازی Resogun

در مقایسه با بسیاری بازی‌های پرهزینه این لیست، Resogun عنوانی کوچک و کم خرج است. با این حال برای علاقمندان به بازی‌های ژانر Side-scrolling، این بازی همان چیزی است که انتظارش را دارند! طراحی مراحل این بازی بی‌نظیر است؛ به طوری که هر مرجله جدا را باید انفجاری از رنگ و مناظر چشم‌نواز دانست.

Returnal

بازی Returnal

استودیوی Housemarque که اکنون تحت مالکیت سونی است، سال گذشته موفق شد یک عنوان سولزلایک با تمی متفاوت را خلق کند و گیمرها را در دنیایی ناشناخته با موجودات بیگانه و بی‌رحم قرار دهد. Returnal یک عنوان علمی تخیلی خارق‌العاده و در عین حال بی‌رحم است که با قرار دادن شما در حلقه پایان‌ناپذیر مردن و زنده شدن دوباره، چالشی بی‌پایان را پیش رویتان قرار خواهد داد.

Shadow of the Colossus

بازی Shadow of the Colossus

Shadow of the Colossus عنوانی بسیار جذاب برای علاقمندان به مجموعه انیمه‌های Attack on Titans است. البته نسخه اصلی این بازی سال‌ها پیش از Attack on Titans ساخته شده است. این بازی کلاسیک PS2 چندین بار برای نسل‌های بعدی پلی استیشن بازسازی شده و اکنون با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس جدید قرار گرفته است. نبرد با تایتان‌هایی بی‌‌نهایت بزرگ که حتی بالا رفتن از برخی از آن‌ها نیم ساعت زمان نیاز دارد، تجربه‌ایست که شاید تنها یک بار نصیبتان شود!

Tetris Effect: Connected

پلی استیشن پلاس جدید

تتریس افکت جدید بر پایه جادوی موسیقی استوار است و توانسته با ادغام موزیک با گیم پلی آشنای Tetris عنوانی جذاب برای تمام گروه‌های سنی را خلق کند. در این بازی هر بلوک یک نت موسیقی است که شما باید در کنار سایر نت‌ها قرار دهید تا در نهایت به یک قطعه موسیقی شنیدنی برسید! همچنین جلوه‌های بصری بازی که باعث چند برابر لذت تجربه آن می‌شود را هم نباید از یاد برد.

Uncharted 4 و Uncharted: Lost Legacy

پلی استیشن پلاس جدید

آخرین نسخه از چهارگانه آنچارتد و اسپین آف فوق‌العاده آن، Lost Legacy بارزترین نمونه‌های تلاش سونی برای ارائه عناوینی سرآمد برای گیمرهای پلتفرم پلی استیشن هستند. هر دو بازی پر از صحنه‌های سینماتیک بسیار باکیفیتی هستند که به لطف کارگردانی عالی ناتی داگ و نقش آفرینی بی‌نقص بازیگران، سطح طراحی بازی‌های ویدیویی را یک پله ارتقا داده‌اند. طراحی مسحورکننده محیط‌های بازی در کنار ترکیبی عالی از اکشن، مخفی‌کاری و پلتفرمینگ، جایگاهی ابدی را برای این دو نسخه از مجموعه آنچارتد در ویترین افتخارات صنعت بازی‌های ویدیویی دست و پا کرده‌اند.

XCOM 2

بازی XCOM 2

XCOM 2 چیزی فراتر از صرفا یک بازی استراتژیک نوبتی است. چراکه جزئیات در نقطه نقطه بازی بیداد می‌کنند و هر تصمیم هر چند کوتاه گیمر در نهایت در نتیجه بازی تاثیرگذار خواهد بود. همچنین قابلیت‌های شخصی سازی عمیق بازی نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث می‌شود که این عنوان به یک شاهکار در ژانر استراتژیک و یکی از جریان‌سازترین عناوین این صنعت تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*