ساعت کودکان هواوی Watch 4 Pro

نسخه جدید ساعت کودکان هواوی Watch 4 Pro با دوربین جلو و GPS معرفی شد

ساعت هوشمند بچگانه هواوی Watch 4 Pro از قابلیت تماس ویدیویی HD پشتیبانی می‌کند و در دو نسخه موجود است.

هواوی ساعت هوشمند Watch 4 Pro را برای کودکان معرفی کرد. این گجت که در چین قیمتی معادل 149 دلار دارد، در نسخه‌های Deep Sea Fantasy و Dasheng Hero عرضه می‌شود.

والدین می‌توانند به کمک دوربین 5 مگاپیکسلی هواوی واچ 4 پرو، با فرزندان خود تماس تصویری برقرار کنند. امکان ویدیو کال گروهی بین چند دستگاه هم وجود دارد؛ بنابراین کودکان می‌توانند از این مزیت برای تماس با دوستان خود استفاده کنند.

این ساعت هوشمند برای تعیین دقیق زمان، از سنسورها و الگوریتم تشخیص نور طبیعی استفاده می‌کند. همچنین یک سنسور نور محیطی (ALS) و سنسور فرابنفش (UV) دارد. شدت روشنایی صفحه هم به طور هوشمند بر اساس شرایط محیطی تنظیم می‌شود. این امکانات مدیریت نور، باعث حفاظت از چشم کودکان حتی در تاریکی شب می‌شوند.

ساعت بچگانه هواوی واچ 4 پرو از وجود یک پنل آمولد 1.41 اینچی با تراکم پیکسلی 341 ppi بهره می‌برد. چندین حالت ورزشی و چالش‌های یک دقیقه‌ای هم دارد؛ از جمله دراز نشست، طناب‌زنی و تمرین‌های دیگر! گام‌شمار و قابلیت سنجش شدت فعالیت کودکان، از دیگر امکانات قابل ذکر آن هستند.

ساعت کودکان هواوی Watch 4 Pro

این ساعت هوشمند از انواع سیستم‌های مکان‌یابی ماهواره‌ای، از جمله GPS ، Beidou ، GLONASS و همین‌طور IPS و WLAN پشتیبانی می‌کند تا موقعیت مکانی کودکان را با دقت و سرعت شناسایی کند. یک باتری 800 میلی‌آمپر ساعتی که در 40 دقیقه فول شارژ می‌شود هم وظیفه روشن نگه داشتن ساعت را برعهده دارد.

فروش هواوی واچ 4 پرو در چین، از تاریخ 12 مرداد آغاز خواهد شد؛ اما هنوز جزئیات عرضه جهانی آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*