بنچمارک وان پلاس 10T

نتایج بنچمارک انتوتو گوشی وان پلاس 10T شگفت انگیز است

گوشی وان پلاس 10T در بنچمارک انتوتو، امتیازی خیره کننده را کسب کرده است. این دستگاه احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود.

طبق شایعات، انتظار می‌رود که شرکت Oneplus به‌زودی، گوشی جدیدی را از سری پرچم‌دار خود به نام وان پلاس 10T به بازار عرضه کند. طی هفته گذشته، رندرهایی با وضوح بالا از این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شد و اطلاعاتی از آن نیز برای مدتی بر روی وب‌سایت آمازون انگلستان قرار گرفت. اکنون، افشاگر معروف ویبو، به نام “Digital Chat Station”، اسکرین شاتی از امتیاز بنچمارک آنتوتو یک دستگاه ناشناس Oneplus را منتشر کرده که به احتمال زیاد متعلق به گوشی وان پلاس 10T است. در این عکس، دستگاه مورد آزمایش، دارای شماره مدل PGP110 است.

در این تست، وان پلاس ۱۰ تی توانسته تا امتیاز شگفت‌انگیز 1131151 را به‌دست آورد و با پشت سر گذاشتن تمامی گوشی‌های هوشمند فهرست آنتوتو، در رتبه اول قرار گرفته است. این اسکرین شات هم‌چنین نشان می‌دهد که دستگاه مذکور توانسته در شرایط پرکار، دمای خود را در محدوده زیر 50 درجه سانتی‌گراد حفظ کند که بیان‌گر سیستم خنک‌کننده مطلوب این گوشی است.

بنچمارک انتوتو وان پلاس 10t

مشخصات وان پلاس 10T

طی افشای اخیر مشخصات گوشی مورد انتظار وان پلاس در وب‌سایت آمازون، این دستگاه به صفحه‌نمایش 6.7 اینچی E4 AMOLED با وضوح +Full HD و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد بود و دارای حفره پانچ میانی برای تعبیه دوربین سلفی است.

با نگاهی به رندرهای منتشر شده، درمی‌یابیم که در قاب پشتی وان پلاس 10T، محل قرارگیری ماژول دوربین فلاش LED، کاملا مطابق با OnePlus 10 Pro بوده، اما فلاش LED در بخشی دیگر تعبیه شده است.

وان پلاس 10 تی

در قسمت سخت‌افزار، گوشی مورد انتظار OnePlus 10T از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایت بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این دستگاه، نیروی خود را از یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی تامین کند که از قابلیت شارژ سریع 150 واتی SuperVOOC نیز برخوردار خواهد بود.

در قاب پشتی، وان پلاس 10 تی احتمالا به پیکربندی سه‌گانه دوربین مجهز خواهد شد که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی به همراه OIS، لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. هم‌چنین یک سنسور 32 مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که گوشی وان پلاس 10T در اواخر ماه جاری رونمایی خواهد شد و طبق اطلاعات قبلی، مدل پایه آن با برچسب قیمتی 700 یورو عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*