بسته اینترنت رایگان

سه دهک درآمدی بسته اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد برای سه دهک درآمدی بسته اینترنت رایگان در نظر گرفتیم. در ادامه با نحوه فعال کردن این بسته رایگان آشنا خواهیم شد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد قرار است به سه دهک درآمدی پایین جامعه بسته اینترنت رایگان ارائه شود. وی افزود در همین راستا مشمولان می‌توانند به درگاه ملی خدمات هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه کرده و شماره تلفن خود را ثبت نام کنند. این بسته اینترنت رایگان روی همان شماره تلفنی که مشمولان ثبت می‌کنند، فعال خواهد شد.

جزئیات ارائه بسته اینترنت رایگان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص مدت استفاده از این بسته نیز عنوان کرد این بسته‌ها دائمی خواهند بود. وی افزود البته این بسته‌ها 4 ماهه هستند، اما به شکل دائمی هر 4 ماه یک‌بار ارائه خواهند شد و امکان استفاده از آن برای تمام مشمولان وجود خواهد داشت. وزیر ارتباطات تاکید کرد این بسته به سه دهک درآمدی پایین شامل افرادی که معمولا یارانه 400 هزار تومانی دریافت می‌کنند ارائه خواهد شد.

عیسی زارع پور در خصوص کندی سرعت اینترنت نیز بیان کرد اگر مردم با کندی اینترنت مواجه هستند، باید این مشکل را طی تماس با سامانه 195 وزارت ارتباطات اطلاع دهند. علاوه بر این که این سامانه به شکل شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان خواهد بود، سایت وزارتخانه نیز این موضوع را بررسی خواهد کرد.

وزیر ارتباطات در پایان گفته‌های خود تاکید کرد البته افت سرعت اینترنت طی دو سه روز گذشته به دلیل قطعی‌های گسترده‌ای است که اخیرا با آن مواجه بودیم. البته این قطعی‌ها اکنون رفع شده و به همین دلیل اگر کاربران با مشکلی مواجه شدند می‌توانند آن را به سامانه 195 وزارتخانه اطلاع دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تست اینترنت ملی